Gå til innhold

Altibox og SVT programguidetrøbbel


Anbefalte innlegg

Satt og så på mixstafett i skiskytingvm i opptak på altibox. Det hakket mer og mer, bootet chromecastboksen fra altibox og opptaket var borte. Det samme gjaldt opptaket på app og web.

ringte kundeservice som sa at de var kjent med problemer på svt opptak og skulle restore alle opptak. Dagen etter sa de at jeg har vært feilinformert og at de som vanlig ikke restorer opptak. 

de sliter også med serieopptak på svt, noen ganger tas bare en episode opp om dagen hvis det er flere og andre ganger blir bare siste opptak synlig i opptak. Det siste kan man bruke programguiden til å unngå for å se eldre. Disse problemene har teknikere der selv sagt er reelle og at det jobbes med.

disse problemene hadde også telia for ca et år siden, men etter at jeg varslet dem om det fikset de programguiden sin slik at serieopptak funker som det skal ift svt.

jeg merker også på opptak at plutselig hopper avspilling frem i tid på altibox. Så med andre ord er jeg mindre fornøyd med altibox som tv lev over fiber nå.

hadde teliatvpakke på altibox , men det er jo dyrere og blir fort kaos i systemet til telia, da svært få har dette.

så er det vel strim, men de har ikke svt i pakka tror jeg.

veldig synd at ikke bare leverandørene tilbyr en app på smarttv.

noen som har gode erfaringer med annen tvlev. på altibox fiber med opptak i sky?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...