Dragonlove Skrevet 9. februar Rapporter Del Skrevet 9. februar BartSimpson skrev (45 minutter siden): Går pakker fra aliexpress igjennom tollen uten gebyr? I begynnelsen når VOEC var nytt så ble det noen ganger dobbelt opp med mva, men virker som det har gått seg litt til nå. Så ja, det du betaler der og da er alt du betaler. Siter Lenke til kommentar
s_s Skrevet 10. februar Rapporter Del Skrevet 10. februar Har bestilt sikkert 100 pakker gjennom åren på aliexpress. Kun en gang har jeg ikke fått pakken, men da fikk jeg også pengene tilbake. Kjøp det som har høy rating og mange handler så går det fint. Når du betaler på aliexpress så betaler du også toll - så ja du slipper ekstra toll i Norge. Siter Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 10. februar Rapporter Del Skrevet 10. februar troopr skrev (På 8.2.2023 den 16.21): Jeg ville ikke kjøpt sånne varer derfra, sjansen er stor for å få noe av elendig kvalitet, har handlet derfra noen ganger og det eneste som ikke har havnet i søpla er en ertstningsfjernkontroll til en eldre tv Jeg har kjøpt mange telefondeksler der gjennom årene, og de har vært helt ypperlige. Tror det ofte er samme deksler man får kjøpt her i Norge, bare til en mye billigere penge. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.