Gå til innhold

Nintendo Switch har nå solgt flere eksemplarer enn PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boss-Znakemaster skrev (2 timer siden):

Mener fortsatt det er på tide snart med en oppfølger til Switch. Gjerne til neste år. Blir ikke å kjøpe nyeste Zelda på switch i år da jeg takler ikke å spille spill i 30fps lengre.

Siden vi ikke har hørt noe som helst konkret fra Nintendo tipper jeg tidligst høsten/vinter 2024 for "Switch 2". Både Wii (Revolution) og Gamecube (Dolphin) ble begge presentert sann ca 2 år før lansering.

Lenke til kommentar
svenka skrev:
Boss-Znakemaster skrev (2 timer siden):

Mener fortsatt det er på tide snart med en oppfølger til Switch. Gjerne til neste år. Blir ikke å kjøpe nyeste Zelda på switch i år da jeg takler ikke å spille spill i 30fps lengre.

Siden vi ikke har hørt noe som helst konkret fra Nintendo tipper jeg tidligst høsten/vinter 2024 for "Switch 2". Både Wii (Revolution) og Gamecube (Dolphin) ble begge presentert sann ca 2 år før lansering.

Bare tidene har forandret seg mye siden det. Switch var vist frem oktober 2016 og lansert mars 2017 og de kan lett gjøre det igjen.
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev:

Mener fortsatt det er på tide snart med en oppfølger til Switch. Gjerne til neste år. Blir ikke å kjøpe nyeste Zelda på switch i år da jeg takler ikke å spille spill i 30fps lengre.

Så lenge de ikke gjør som de alltid gjør; å prøve å finne opp et nytt konsept. For Switch-konseptet er det suverent beste de har kommet med. Det trengs kun (betydelig) mer maskinkraft, bedre og større skjerm, og kanskje litt større kontrollere på siden (selv min sønn på 6 synes de er alt for små). Utover det så trenger de en seriøs oppgradering av software-funksjonaliteten. Mer strømlinjeformet online-spilling (vennekoder er noe herk), chatterom, trophies/achievements, delefunksjoner, etc.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (2 timer siden):
Boss-Znakemaster skrev (På 8.2.2023 den 10.07):

Mener fortsatt det er på tide snart med en oppfølger til Switch. Gjerne til neste år. Blir ikke å kjøpe nyeste Zelda på switch i år da jeg takler ikke å spille spill i 30fps lengre.

Så lenge de ikke gjør som de alltid gjør; å prøve å finne opp et nytt konsept. For Switch-konseptet er det suverent beste de har kommet med. Det trengs kun (betydelig) mer maskinkraft, bedre og større skjerm, og kanskje litt større kontrollere på siden (selv min sønn på 6 synes de er alt for små). Utover det så trenger de en seriøs oppgradering av software-funksjonaliteten. Mer strømlinjeformet online-spilling (vennekoder er noe herk), chatterom, trophies/achievements, delefunksjoner, etc.

Håper inderlig på det samme selv. Super Switch med bedre grafikk og full støtte for gamle Switch-spill. Gjerne med oppdatering/oppskalering av de gamle Switch-spillene også.

Switch er en knallbra plattform, men det er på tide med noe mer kraftig nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Roar_Am skrev:

Er jo ikke så rart, når Playstation ikke har maktet å produsere nok konsoller. Fikk endelig tak i min PS5, etter å ha deltatt i loddtrekninger på Amazon i nesten 4 måneder. Tipper Sony ville solgt mange mange flere konsoller hvis de hadde produksjonskapasitet.

Hva har det med PS4 å gjøre?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
cocos skrev (7 timer siden):
Roar_Am skrev (På 8.2.2023 den 11.15):

Er jo ikke så rart, når Playstation ikke har maktet å produsere nok konsoller. Fikk endelig tak i min PS5, etter å ha deltatt i loddtrekninger på Amazon i nesten 4 måneder. Tipper Sony ville solgt mange mange flere konsoller hvis de hadde produksjonskapasitet.

Hva har det med PS4 å gjøre?

Fint lite, ser jeg nå. Leste feil og trodde han siktet til den siste konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...