Gå til innhold

Hvor kan jeg bestille matvarer på nett?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke på jakt etter matkasser, Oda eller lignende!

Som en protest mot dagligvarebaronene, har jeg lett litt etter andre steder jeg kan kjøpe mat. Siden utvalget av alternativer ikke er så veldig bra der jeg bor, må jeg ty til nettbutikker.

Har funnet ut at Iceland selger en del på nett, og har en del bra: https://www.icelandmat.no/

Alt er av interesse, og mottas med stor takk. :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det bør nok opplyses hvor du bor. Tviler på at det er særlig utvalg med levering over større deler av landet. Det krever mye å drive nettbutikk på matvarer og forsendelse, særlig på fersk mat.

Det er lurt å handle noe i butikker som ikke er av baronene, utvalget varierer.

Holdbart er flere steder også...

Reklame for ukens tilbud i en butikk klart under Rema osv.....

 

Screenshot_20230203_170037_Chrome.jpg

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (På 3.2.2023 den 16.38):

Har funnet ut at Iceland selger en del på nett,

Tomatbønnene deres (under Hermetikk), er mye dyrere enn hos mat-baronene. Pålegget deres består kun av syltetøy. Tomatbønner er egentlig ikke et sunt produkt, på grunn av sukker i sausen. Men vil du redusere sukkerinntaket mest mulig, kan du faktisk skylle vekk sausen. 

Lenke til kommentar
Nepa skrev (2 timer siden):

Tomatbønnene deres (under Hermetikk), er mye dyrere enn hos mat-baronene.

I tillegg kjem fraktkostnadane, og i disse dagar så snakkar ein også om miljøavtrykk som ikkje blir særleg bra når matvarene skal sendast så langt i små forpakningar.

Om eg forstår trådstarter rett så er uansett ikkje prisen så viktig, det viktige er å kunne boikotte norske daglegvarebutikkar.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Gaea said:

Signerer denne! Superfornøyd med Too Good too Go

Personlig er jeg ganske misfornøyd med too good too go de få gangene jeg har testa, en gang fikk jeg knallharde brød og boller som måtte rett i søpla and gang bestilte jeg rester fra hotel frokost da fikk jeg nesten bare egg i forskjelige former ja var mye for billig penge men skulle gjerne hatt noe mer enn egg.

Endret av onkel_jon
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (31 minutter siden):

Personlig er jeg ganske misfornøyd med too good too go de få gangene jeg har testa, en gang fikk jeg knallharde brød og boller som måtte rett i søpla and gang bestilte jeg rester fra hotel frokost da fikk jeg nesten bare egg i forskjelige former ja var mye for billig penge men skulle gjerne hatt noe mer enn egg.

Hvor i landet bor du? Bor i Oslo selv, gode erfaringer der kun. Alt har vært dagsferskt. Får både ferskt surdeigsbrød, påsmurt, gjerne en smoothie, søtbakst. Hvis du bor i Oslo kan jeg komme med noen konkrete tips steder som aldri skuffer hos Too Good Too Go.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kun testa EngrosNett til matvarer når jeg var sykmeldt og på krykker, men maten der var veldig god. Utenom det har det normalt kun blitt bestilt kaker som jeg også er veldig fornøyd med. Too Good To Go har skuffet 3 av 3 forsøk, så de gav jeg fort opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...