Gå til innhold

Hoddetelefon med støydemping-teknologiutvikling?


karekbo

Anbefalte innlegg

Har det vore utvikling i støydempingsteknologi siste 15 år?

Eg har ein Bose Comfort 15. Eg bruker den også til å kansellere lyden frå skravlebøttene i nabosetet på toget for å kunne konsentrere meg om å lese. På siste turen Stavanger - Oslo syntes eg dempinga var dårleg. Er det vits i å bruke kr 4000 på et nytt sett? Er teknologien blitt betre på desse åra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte QC2 og QC15 for 16 og 13 år tilbake i tid. Var veldig bra på den tiden. Støydemping har blitt bedre men største forskjelll er mye bedre batteritid, trådløs tilkobling og bedre lydgjengivelse (med støydemping).
Sony WH-1000XM4 og Bose QC45 får du for under 2800 og 3000 (på tilbud). Jeg ville ikke gått for "siste modeller" da de alltid ligger høyt priset.

Endret av bar1
Lenke til kommentar
17 hours ago, karekbo said:

Har det vore utvikling i støydempingsteknologi siste 15 år?

Eg har ein Bose Comfort 15. Eg bruker den også til å kansellere lyden frå skravlebøttene i nabosetet på toget for å kunne konsentrere meg om å lese. På siste turen Stavanger - Oslo syntes eg dempinga var dårleg. Er det vits i å bruke kr 4000 på et nytt sett? Er teknologien blitt betre på desse åra?

På flystøy og lignende har det egentlig ikke skjedd så veldig mye. Men når det kommer til demping av snakk og skravling har ting blir betydelig bedre med årene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...