Gå til innhold

Hvordan bruke Microsoft Defender for frakoblet modus


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke ut av dette på min windows 10. Har fått trojansk virus/hoax på maskinen. Kjørte først vanlig hurtigskanning med windows defender som ikke fant noe. Men avg antivirus free og mcafee varsler. tenkte jeg skulle kjøre microsoft defender i frakoblet modus men finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Instruksene fra microsoft support stemmer ikke overens med min windows 10. Kan noen hjelpe?

 Beskytt PC-en med Microsoft Defender for frakoblet modus - Microsoft Kundestøtte 

Endret av sokken86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (11 minutter siden):

Du skal ikke kjøre flere anti-virus samtidig på maskinen.

Det du kan gjøre er å kjøre Malwarebytes Free. Kjør en scan og skjekk om problemet er løst.

https://www.malwarebytes.com/

Hei. Nei kjører ikke flere samtidig. Fant forøvrig ut hvordan jeg kjører windows defender i frakoblet modus. Fant ingenting. Kjører nå dypskann som snart er ferdig. Kan sjekke ut den malwarebytes siden du la ved. Takk for svar! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
mobile999 skrev (8 timer siden):

Du skal ikke kjøre flere anti-virus samtidig på maskinen.

Det du kan gjøre er å kjøre Malwarebytes Free. Kjør en scan og skjekk om problemet er løst.

https://www.malwarebytes.com/

Har installert gratisversjonen fra linken du postet her, den fant ingenting. mcafee gir beskjed om hackertrussler. Begynner å rive meg i håret. Har kjørt, hurtigskann og dypskann uten hell. I det vanlige er det nok med windows brannmur og at virus og trusselbeskyttelse er aktivert selv mot trojanvirus? 

 

Endret av sokken86
Lenke til kommentar
mobile999 skrev (1 minutt siden):

Ok, eg gjetter på at det er et "varsel og hackertrusler" fra programvaren for å få deg til å betale for den. Avinstaller og ignorer alt som kommer fra denne useriøse programvareleverandøren.

Ja avinstallerte den og fikk slått av varsler via innstillinger på edge. husker det stod noe om runjo på varslet fra mcafee men husker ikke mer 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...