Gå til innhold

HBO bekrefter: – The Last of Us får enda en sesong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nicci NO skrev:

Fantastiske nyheter! Men mistenker at de trenger mer enn én sesong for å kunne fortelle TLoU2 uten å avkortet veldig.

Godt innspill - du har nok rett i det. Der eneren har en ganske så lineær A->B historie, hopper jo toeren frem og tilbake i tid, og veksler mellom hovedpersonene.
Lenke til kommentar

Eg er i alle fall positivt innstilt til at ein forheld seg til kildematerialet når ein fyrst skal lage ein the last of us serie. Det einaste akseptable alternativet hadde vært om ein hadde forkasta alle karakterane frå spelet og kun laga ein generell zombie-serie satt i same univers men på ein heilt anna stad eller på ei heilt anna tid.

Eg har blitt litt glad i tLoU-univerest med både "realistiske" zombier som har ein slags naturleg forlaring utover magi eller mysterie-virus, og at det var spennande å utforske byar og områder som har fått stå urørt i 20 år og har blitt heilt overtatt av vegetasjon.

Og ikkje minst; nettopp det at historien i the last of us ikkje er ein dans på roser med lykkelig i alle sine dager slutt.
Heile poenget er vel å fortelle ei historie om utfordringane som både enkeltpersonar og samfunnet blir satt ovanfor når heile samfunnsstrukturen bryt saman, og det vil nok sjeldan være lykkelege historier om konstitusjonelle demokrati og altruistiske holdningar der ingen utnyttar situasjonen til eigen fordel.

 

Det eg tenkjer kanskje er mest spennande med denne avsløringa om kva sesong 2 skal handle om er korleis ein overføre handlinga til eit TV-format. Som nemt av @unik42 så er tLoU2 mindre linært, så det blir spennande å sjå om serieskaparane går for den late løysinga å lage blåkopi av spelet, eller om dei nyttar sjangsen til å endre på strukturen slik at det er lettare for TV-publikumet å følge handlinga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
The Avatar skrev:

Eg er i alle fall positivt innstilt til at ein forheld seg til kildematerialet når ein fyrst skal lage ein the last of us serie. Det einaste akseptable alternativet hadde vært om ein hadde forkasta alle karakterane frå spelet og kun laga ein generell zombie-serie satt i same univers men på ein heilt anna stad eller på ei heilt anna tid.

Eg har blitt litt glad i tLoU-univerest med både "realistiske" zombier som har ein slags naturleg forlaring utover magi eller mysterie-virus, og at det var spennande å utforske byar og områder som har fått stå urørt i 20 år og har blitt heilt overtatt av vegetasjon.

Og ikkje minst; nettopp det at historien i the last of us ikkje er ein dans på roser med lykkelig i alle sine dager slutt.
Heile poenget er vel å fortelle ei historie om utfordringane som både enkeltpersonar og samfunnet blir satt ovanfor når heile samfunnsstrukturen bryt saman, og det vil nok sjeldan være lykkelege historier om konstitusjonelle demokrati og altruistiske holdningar der ingen utnyttar situasjonen til eigen fordel.

 

Det eg tenkjer kanskje er mest spennande med denne avsløringa om kva sesong 2 skal handle om er korleis ein overføre handlinga til eit TV-format. Som nemt av @unik42 så er tLoU2 mindre linært, så det blir spennande å sjå om serieskaparane går for den late løysinga å lage blåkopi av spelet, eller om dei nyttar sjangsen til å endre på strukturen slik at det er lettare for TV-publikumet å følge handlinga.

Det er mye som skjer i rommet mellom TLoU 1&2. Jeg kan se en sesong som tar for seg denne tiden - som utforsker den gradvise avstanden mellom Joel og Ellie. Ettersom denne serien nettopp utnytter de fortellertekniske fordelene ved å være en tv-serie, ville det vært en super cliffhanger å avslutte sesong 2 der TLoU2 starter.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (31 minutter siden):

Regner med du koste deg veldig med episode 3 i kveld?  😂

Gjorde det ja 👍

Bra episode, selv om mye var endret fra spillet. Bra spillt av både Nick og Murray som Bill o Frank. 

Poenget med kommentaren var? Att alle som misliker part 2 er homofobe? 😅

Lenke til kommentar
Duriello skrev (22 timer siden):

Gjorde det ja 👍

Bra episode, selv om mye var endret fra spillet. Bra spillt av både Nick og Murray som Bill o Frank. 

Poenget med kommentaren var? Att alle som misliker part 2 er homofobe? 😅

Vennligst ikke anta at jeg antar at du er homofob. Det blir for dumt og forutintatt. 

Tenkte på den totale omskrivingen fra spillets historie..

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...