Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kaster man sexleketøy?


Gjest 58b9f...a47

Anbefalte innlegg

Gjest 58b9f...a47

Har en rekke vibratorer som går på batteri + dildoer i silikon, glass og lignende. Har lyst til å kvitte meg med dette men hvor i alle dager kaster man sånt? Vil jo helst ikke at noen skal se at jeg kaster det heller

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 58b9f...a47
Deechon skrev (3 minutter siden):

Enten så kan du gi blanke F og bare kast alt rett i søpla (pakk det inn i en annen pose hvis du vil være anonym)

 

Eller så kan du hive det på den nærmeste dynga der du bor.

Det kan ikke få noe konsekvenser det? Jeg bor i blokk. Tør ikke kaste på nærmeste dynga for havner sikkert i lokalavisa når de finner en søppelsekk med 10 dildoer og x antall vibratorer haha 

Bäcker skrev (2 minutter siden):

Kondomeriet og andre butikker som selger tilsvarende, har plikt til å ta imot gratis fra forbrukere. Du behøver ikke å ha kjøpt det der du leverer.

Bor dessverre ikke i nærheten av et, men om jeg tok kontakt med de på mail, tror du de hadde gått med på at jeg sendte alt i en eske og betalte for frakten selv? 

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Lenke til kommentar
Gjest 58b9f...a47 skrev (3 minutter siden):

Bor dessverre ikke i nærheten av et, men om jeg tok kontakt med de på mail, tror du de hadde gått med på at jeg sendte alt i en eske og betalte for frakten selv? 

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Jeg kan mye om avfall og gjenvinning, men jeg er dessverre ikke tankeleser... 😉 Ikke glem at du må sette avsender på adresselappen, sånn at du er informert.

Endret av Bäcker
Lenke til kommentar
Gjest 52caa...877

Kast motoren der du leverer batterier lysstoffrør etc. de har slike stasjoner rundt i butikker, også kan du kaste silikonen i restavfall tror jeg.

Anonymous poster hash: 52caa...877

Lenke til kommentar

Dette er el-avfall så for dei fleste så må du innom miljøstasjonen. I tillegg kan du levere småelektrisk på dagligvarebutikkar og el-varehus. 

Eg tenkjer nok at eg ville tatt kniven og skåret av silikonen som du kastar i restavfallet og at du leverer berre batteri og el-motor på miljøstasjonen, så er det ikkje så tydeleg kva det er. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 58b9f...a47
The Avatar skrev (5 minutter siden):

Dette er el-avfall så for dei fleste så må du innom miljøstasjonen. I tillegg kan du levere småelektrisk på dagligvarebutikkar og el-varehus. 

Eg tenkjer nok at eg ville tatt kniven og skåret av silikonen som du kastar i restavfallet og at du leverer berre batteri og el-motor på miljøstasjonen, så er det ikkje så tydeleg kva det er. 

Det var lurt!! Takk:) 

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Lenke til kommentar
Gjest 58b9f...a47
Woff skrev (3 timer siden):

Hva med gjenbruk? 😊
Sikkert en nabo som trenger utstyret?

Det var en god ide. jeg skal skrive et innlegget i gruppa til sameiet på facebook og si at jeg har 8 dildoer og diverse vibratorer og butt plugs å gi bort, kom til leilighetsnummer ** den som vil ha. ;) 

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 78cb7...87f
Gjest 58b9f...a47 skrev (På 27.1.2023 den 15.05):

Har en rekke vibratorer som går på batteri + dildoer i silikon, glass og lignende. Har lyst til å kvitte meg med dette men hvor i alle dager kaster man sånt? Vil jo helst ikke at noen skal se at jeg kaster det heller

Anonymous poster hash: 58b9f...a47

Er vel mulig å legge d i en pose ! 
kan leveres på Sortering mottak (EE avfall) 

Anonymous poster hash: 78cb7...87f

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...