Gå til innhold

Anmeldelse: Forspoken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var et spill som gjorde at jeg begynte å vurdere å handle ps5 så snart som mulig. Så veldig bra ut, men etter å ha lest omtaler og sett flere videoer av spillet er jeg tilbake til Ratchet og clank som eneste store grunn til å skaffe ps5 kjapt. Ps dette er ikke ment som negativt om ps5, bare at jeg klarer å vente litt lengre nå (tror jeg).

Lenke til kommentar

20 timer inn i spillet og enda ikke ferdig.

Har mye å trekke det for, men samtidig klarer jeg ikke legge det fra meg. Bruker mye tid å oppgradere egenskaper, utforske verden, gjøre labyrinter og valgfrie sjefskamper. Kampsystemet fenger meg og jeg liker måten jeg kommer meg frem i verden på. Historien og karakterene i spillet er så som så syns jeg og på mange måter spillets svakeste del. Er og helt enig med digital foundry om at bygninger etc. Ikke helt virker å passe naturlig inn i verden.

I tillegg har jeg satt på Japansk tale. Anbefales. Gir spillet en bedre stemning. 

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tharos. skrev (På 28.1.2023 den 15.03):

Vet ikke om jeg er blind, men jeg savner info om hva slags plattform spillet kom ut på/ble spilt på...

Du er ikke blind. Vi glemte å legge det til. Har gjort det nå (ute til PC og PS5, testet på PS5).

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...