Gå til innhold

Vinklet 3 Pins Phoenix plugg


Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter en 3 pins "phoenix" plugg til en HMI skjerm, har prøvd google og diverse, er det noen som vet om noen sånne?

 

På den originale her kommer ledningene inn på "siden", mens jeg er ute etter at de kommer inn på undersiden, og så er festeskruene på den siden som ledningene originalt kommer inn på.

image.png.174a917af1911b1524631dbd7df81d7b.pngimage.png.22c637ce59a4d1ad9591e90cd9ea1a1b.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt topp, her er noen bilder

MC 508 DECA

image.png.4030aa7b53e9b175826d5794c6ba2c36.pngimage.png.31b012e99c9b828035a7a679ac33472f.png

Grunnen til at jeg vil ha de vinklet er at skjermen kommer helt i kanten, så håpte det finnes slik at ledningene ikke får en ugunstig knekk.

 

Betaling er ikke noe problem :) Men om du også har et typenummer eller slikt hadde det vært midt i blinken. Er snakk om ca 10-16 stykker.

Lenke til kommentar

Ahh... den så litt vrien ut. Altså det du ønsker deg er en kontakt som heter MC200 5.08 ser jeg, men finner denne kun med 5 pinner.

Har du muligheten til å bytte kontakten på selve enheten pluggen er plugget inn i, så blir det litt enklere tror jeg. Men det blir jo mye styr. 

Den første cowboyløsningen jeg kommer på er å skru ut skruene i den du har og lodde ledningen inn i skruehullene. Er jo kontakt der også regner jeg med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hr Kotelett skrev (43 minutter siden):

Takk for tips.

Å bytte kontakt på enheten, biter meg bare i ræven om noe må byttes om noen år 😅

Men kanskje en slik custom kabel med lodding i plugg er en løsning 

Jeg har sett en slik vonklet kontakt som du ønsker litt random, men antall pins på dem jeg har sett stemmer ikke og ofte får jeg opp bre selve bildet og kommer ikke til en annonse når jeg klikker. Så jeg tror det finnes der ute, men at det er en sjelden sak. Fant ikke på AliExpress heller. Men det skal sies at jeg ikke jar viet hele mitt liv til dette. Kan hende du finner det hvos du leter mer enn meg. :) 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...