Gå til innhold

Samsung Galaxy S23/S23+/S23 Ultra


minim

Anbefalte innlegg

OddZen skrev (5 minutter siden):

Dette må være villedende markedsføring. Hvordan kan en vare som aldri har vært solgt før, ei heller aldri vært på lager og ble lansert i kveld ha en førpris?

Mail fra Elkjøp sendt 2010 i kveld. 

Screenshot_2023-02-01-21-09-01-07_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.thumb.jpg.de3a168e12dd4366f06779a37886e8de.jpg

Det er fordi det er 1000kr i rabatt.

Koster 14990kr for S23+, men mellom 1/2-16/2 er den 1000kr billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DJViking skrev (1 minutt siden):

Det er fordi det er 1000kr i rabatt.

Koster 14990kr for S23+, men mellom 1/2-16/2 er den 1000kr billigere.

Joda ser det er rabatt og de kan godt skrive det, men den har aldri vært ute til annen pris har den vell? Da kan man ikke skrive "Før 17990". 

Whatever. 

Lenke til kommentar
DJViking skrev (4 minutter siden):

Det er vel forskjell på kamera mellom S23+ og S23 Ultra.
Nesten alle artikler jeg har lest har kun tatt for seg Ultra og bilder fra den.
Er vel Ultra stort sett de fleste bryr seg om, men jeg synes den er alt for stor.

Ha det er litt synd. Ultra blir altfor stor for min del også, men som nevnt blir det rett og slett til bruk i jobb... Får Fold4 til test i morgen, så da får jeg kanskje litt inntrykk adv hvordan en så stor mobil er å betjene.

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (23 timer siden):

Ha det er litt synd. Ultra blir altfor stor for min del også, men som nevnt blir det rett og slett til bruk i jobb... Får Fold4 til test i morgen, så da får jeg kanskje litt inntrykk adv hvordan en så stor mobil er å betjene.

De går glipp av mange kunder der med å ikke ha et lite flaggskip også slik som Apple har. Det har nydelig å skifte fra s22u til iPhone 14 pro som er en mye bedre størrelse for min del. 
 

Ser nå ikke ut til å bli vanskelig å skaffe seg en S23U i år. Fortsatt mange på lager på butikkene i nærheten her.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
minim skrev (2 minutter siden):

De går glipp av mange kunder der med å ikke ha et lite flaggskip også slik som Apple har. Det har nydelig å skifte fra s22u til iPhone 14 pro som er en mye bedre størrelse for min del. 
 

Ser nå ikke ut til å bli vanskelig å skaffe seg en S23U i år. Fortsatt mange på lager på butikkene i nærheten her.

 

Helt enig angående størrelse. Elsker størrelsen på iPhone 14 Pro! Og savner S22 (har S22+ på lån nå). Men akkurat tatt Fold4 i bruk, og den overrasket jammen positivt 🙂

Lenke til kommentar

Vil man oppleve noen oppgradering i det hele tatt i praksis fra S22 modellene til S23 modellene? 

Greit at du kan Zoome deg ihjel med S23 Ultra, men jeg står f.eks. ikke en halv mil unna ting jeg vil fotografere i hverdagen. 

Noen som har lest noen tester som tar for seg bruk? Fikk reviewers early access og kan dele ordentlige  reviews?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
OddZen skrev (16 minutter siden):

Vil man oppleve noen oppgradering i det hele tatt i praksis fra S22 modellene til S23 modellene? 

Greit at du kan Zoome deg ihjel med S23 Ultra, men jeg står f.eks. ikke en halv mil unna ting jeg vil fotografere i hverdagen. 

Noen som har lest noen tester som tar for seg bruk? Fikk reviewers early access og kan dele ordentlige  reviews?

Zoomen på S22U var nå i diverse tester bedre :p Tror det må bli på hovedkamera man merker mest og muligens noe bedre batteritid med Snapdragon og ny gen av Snapdragon som er mer energieffektiv. 
 

Telefonen er nå i vanlig salg nå i butikker så det bør være NDA frie reviews å finne. Mistet litt interessen for egen del når de tok helt av med prisen på en såpass liten oppgradering at jeg har ikke giddet å lete enda. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...