troll77 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Har fått meg et tråløst søppel tastatur som ikke ser ut til og funke / eller pcen min hater det nye tastaturet/musa mi. jeg instalerte driver osv. men når jeg skulle starte pcen på nytt så bare sto den å jobbet og kom ikke inn i "Windows2000 menyen". (har ikke hatt problemer med tastaturet før så dette kan jeg ikke så mye om) men jeg mener det er jo bare et tastatur ikke en ny levver det er snakk om så har noen peil på hva/hvordan man løser et slikt problem? hilsen Dr.troll Endret 13. januar 2004 av troll77
AKIRAx77 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Er det plugget i USB portene eller PS2 portene. Hvis du har mulighet for det så plugg dem inn i PS2 portene. Altså...den trådløse sendre boksen. Du kan også titte i bios for funksjoner som slår av og på støtte for keyboard/mouse via USB. AKIRA
troll77 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Jeg kan ikke koble i USB portene bare PS2 portene,men du sier noe om den biosen.har ikke tittet der ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå