Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter skuffelsen som var The Callisto Protocol så håper jeg EA leverer med Dad Space i hvert fall. Blir spennende å se om PC-utgaven blir en stutterfri opplevelse også :p Klarer ikke helt å bli engasjert av Forspoken, magefølelsen sa tidlig at dette ikke var noe for meg. Etter å ha spilt demoen fikk jeg bekreftet det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nok en måned jeg venter på Corsair'n min til DCS. Jeg tror ikke den kommer i januar, men kan håpe på å få offisiell dato på release. Men det er vel for mye å håpe på, etter 5 år med produksjon og et 1 år der flyet har virket ferdig uten å få noe info bortsett fra bilder hver 3. Måned uten noe annet enn diffuse en settings uttalelser. 

 

Men blir jævlig digg å få det når det kommer.

Kommer med egent hangarskip, japanske tanks og kanoner å slippe bomber på. Og ryktet sier en AI Zero å skyte på.

Screen_221223_163029.jpg.896f985629fdec43f7e96098d1a7e480.thumb.jpg.1fb2dc0a729153fa704669803ac53287.jpg

 

Screen_221229_033819.jpg.c4ba641d44236cf7b7c0e46e348bfc4a.thumb.jpg.a777f511a8bc8a8a1badf2c053be4d19.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forspoken -demoen likte jeg eskremt godt så dette blir nok et kjøp. Da på PC så sant ikke er full av buggs, må vel bare regne med det som alt annet.

Ellers er det bare 10 februar som gjelder i år... Hogwarts Legacy!!!! For min del må det gjerne få 1/10 for jeg vet at jeg kommer til å kose meg uansett! :D

Lenke til kommentar
Mala skrev (7 timer siden):

Etter skuffelsen som var The Callisto Protocol så håper jeg EA leverer med Dad Space i hvert fall. Blir spennende å se om PC-utgaven blir en stutterfri opplevelse også :p Klarer ikke helt å bli engasjert av Forspoken, magefølelsen sa tidlig at dette ikke var noe for meg. Etter å ha spilt demoen fikk jeg bekreftet det.

Callisto protocol var en gedigen stor skuffelse. Har lagt det på is til jeg gidder å spille det igjen.
Dead Space vet jeg er kjempebra, gled deg. 
Enig i Forspoken, demoen bekreftet det hos meg også.

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Mala skrev (7 timer siden):

Etter skuffelsen som var The Callisto Protocol så håper jeg EA leverer med Dad Space i hvert fall. Blir spennende å se om PC-utgaven blir en stutterfri opplevelse også :p Klarer ikke helt å bli engasjert av Forspoken, magefølelsen sa tidlig at dette ikke var noe for meg. Etter å ha spilt demoen fikk jeg bekreftet det.

Callisto protocol var en gedigen stor skuffelse. Har lagt det på is til jeg gidder å spille det igjen.
Dead Space vet jeg er kjempebra, gled deg. 
Enig i Forspoken, demoen bekreftet det hos meg også.

Må si meg enig her. The Callisto protocol var desverre en nedtur. Pent grafisk, men kampsystemet sviktet for min del. Skummelt var det heller ikke.
Lenke til kommentar

Forspoken var det spillet som sa max "meh" fra de første videoene, så testet jeg ut demoen og mer sjelløst no dritt skal mann lete lenge etter. Jeg likte allerede ikke settingen men "New York hip hop jente i Narnia" men demoen var så dårlig. Dårlig artistisk design, katastrofal dialog og sjelløse ansiktsuttryk for å nevne noen ting. HAdde håpet på gameplayet, da, men var ikke mye å skryte av det heller. Sånn går det når SE fokuserer mer på det vestelige markedet og ikke det som gjorde dem store til å begynne med.

OK. Jeg hadde akkurat spillt igjennom Bayonetta 3 som er helt fantastisk så kanskje Forspoken bare var i skyggene.

Men for å snakke om spill jeg gleder meg til så: Bayonetta Origins. Selv om det ikke er et skikkelig Bayo spill, så blir det absolutt moro med litt mer lore. Blir fint å se mer fra Rosa og hvordan Cereza ble Bayonetta. Kanskje ikke GOTY, emn blir vel bra.

Stellar Blade! Har jeg nevnt jeg er en Bayonetta fan? =D Dette minner om både det og noe Nier og det er bare bra.

Zelda BOTW2/TOTK selvfølgelig. Veldig spent å se hva de får til me den.

Og har bestillt PSVR2 og er MYE der jeg gleder meg til. Endelig RE Village! Low-fi, Behemoth og mange, mange andre.

Kan bli et bra spillår, dette!

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg blir skuffet av folks dårlig research og sammenligning

The Callisto Protocol er utviklet av Striking Distance Studios

Dead Space Remake er utviklet av Motive Studios og tidligere Dead Space er utviklet av Visceral Games av EA.

Det er forskjellig utviklere og utgiver, et spill med annet kampsystem, karakter, setting og story 🙄

Har du spilt og rundet det første Dead Space, så vet du hva slags produkt du får servert.

Sjekk denne før dere sammenligner The Callisto Protocol mot Dead Space: https://www.downtimebros.com/is-the-callisto-protocol-related-to-dead-space/

 

Endret av Soles
Lenke til kommentar
Soles skrev (47 minutter siden):

Jeg blir skuffet av folks dårlig research og sammenligning

The Callisto Protocol er utviklet av Striking Distance Studios

Dead Space Remake er utviklet av Motive Studios og tidligere Dead Space er utviklet av Visceral Games av EA.

Det er forskjellig utviklere og utgiver, et spill med annet kampsystem, karakter, setting og story 🙄

Har du spilt og rundet det første Dead Space, så vet du hva slags produkt du får servert.

Sjekk denne før dere sammenligner The Callisto Protocol mot Dead Space: https://www.downtimebros.com/is-the-callisto-protocol-related-to-dead-space/

 

Jeg må ærlig talt inrømme jeg sliter med å forstå hensikten med innlegget ditt 😛  Er du enig eller uenig i sammenligningen av The Callisto Protocol og Dead Space? Jeg er i den oppfatningen av at veldig mange hadde  håpet på (eller jeg skal selvsagt bare snakke for meg selv) at førstnevnnte skulle bli en kvalitetsopplevelse på lik linje med orignale Dead Space ettersom  intet mindre Glen Schofield, mannen bak det originale Dead Space (som du vet)  har styrt skyta med The Callisto Protocol.
Og jeg stusset i hvert fall på innlegget ditt når jeg leste dette :

"
Har du spilt og rundet det første Dead Space, så vet du hva slags produkt du får servert."

For det er vel  fall ikke denne tankegangen jeg sitter igjen med etter å ha spilt TCP, men det var VIRKELIG det jeg hadde håpet på at ;)  Jeg  er rimelig sikker på at samtlige i denne tråden her er innefortstått med at det  er to forskjellige franchiser, og ulike utviklingsstudioer inne i bildet her, helt ærlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (1 time siden):

Man kan si at Callisto Protocoll ble altfor konsollifisert og seigt . Et grellt eksempel på hvordan konsoll kan ødelegge et godt spill i utgangspunktet . Nå gledes det over remaken av Dead Space og System Shock som BARE kommer til PC .

Beklager å måtte informere deg om dette, men både Dead Space remaken og System Shock remaken kommer til konsoll :p System Shock slippes faktisk på forrige generasjons hardware også.  

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mala skrev:
Fleskelars skrev (1 time siden):

Man kan si at Callisto Protocoll ble altfor konsollifisert og seigt . Et grellt eksempel på hvordan konsoll kan ødelegge et godt spill i utgangspunktet . Nå gledes det over remaken av Dead Space og System Shock som BARE kommer til PC .

Beklager å måtte informere deg om dette, men både Dead Space remaken og System Shock remaken kommer til konsoll :p System Shock slippes faktisk på forrige generasjons hardware også.  

Da har Gamer.no skrevet feil : " Nyversjonen lokker med oppgradert grafikk, moderne kontrollsystem, overhalt brukergrensesnitt og ny lyd og musikk. Spillet kommer utelukkende til PC. "
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...