Gå til innhold

Bytte fra tibber. Trenger hjelp


Beyma

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Ønsker å gå bort fra tibber pga mye styr og dårlig faktureringsløsning.

 

Å få regning fra elvia, forskudd-etterskudd fra tibber gjør det hele uoversiktlig gjør at jeg må legge ut store summer.

 

Ønsker et selskap som gir alt på en faktura.

 

Har elbiler så smartlading er et pluss og app er et pluss, men akkurat nå vil jeg bare ha en faktura.

 

Noen gode forslag? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med elbil/elbillader, men jeg har i nesten alle år brukt Gudbrandsdal Energi ( ge.no ) som strømleverandør og har spotprisavtale.  Der kommer alt på en faktura.  Fremgår tydelig hva som er nettleie, strømpris og statlig støtte.  Selvfølgelig betales det bare for faktisk forbruk måneden etter; ikke noe forskudsbetaling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tigerdyr skrev (3 minutter siden):

Har ikke erfaring med elbil/elbillader, men jeg har i nesten alle år brukt Gudbrandsdal Energi ( ge.no ) som strømleverandør og har spotprisavtale.  Der kommer alt på en faktura.  Fremgår tydelig hva som er nettleie, strømpris og statlig støtte.  Selvfølgelig betales det bare for faktisk forbruk måneden etter; ikke noe forskudsbetaling. 

Har hatt de i mange år også, ikke vært noe problemer. Det fine er at de ikke tar betalt fast månedsbeløp slik som Tibber har gjort. Og når spotpris er eneste man får tak i, så er de dermed billigere.

De har støtte for elbil lading osv, som er gratis en liten stund, så starter de å ta betalt for den bilen som en tilleggs tjeneste.

Det er mange løsninger for styring av elbil mot norpool sine priser, så det enkleste kan være å invistere i det, fremfor å låse seg til ett strømselskap for det. Har man Zaptec Go eller Easee så er det ett par ladere som de fleste støtter for dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...