Gå til innhold

Frakte Samsung The Frame 75"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kremt skrev (5 minutter siden):

Hvorfor stående? Ser bare ulemper.

Det er fordi det kommer sannsynligvis til å hoppe og danse over små dumper i veien med en henger og er redd for sprekker i skjermen.

 

Det er jo essensen i hele innlegget. Skal jeg våge meg til dette selv eller få fagfolk med skikkelig bil til å levere den?

Lenke til kommentar

Legg TV-en ned og surr stroppen rundt en gang. Stram slik at den ikke glir rundt i hengeren, men ikke så mye at esken blir deformert.

Redd for fuktig papp? Legg plast rundt hele esken først.

Bruk tre stropper. To av disse på langsiden og en på kortsiden. Alle tre rundt som vist på skissene under:

image.png.13ac52cfb004f730729289ee50045fdd.png

Ovenfra:

image.thumb.png.6509c16b26699b9fde3cb69c04a6f08a.png

Endret av Thor.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Pinguen skrev (1 time siden):

Det er fordi det kommer sannsynligvis til å hoppe og danse over små dumper i veien med en henger og er redd for sprekker i skjermen.

 

Det er jo essensen i hele innlegget. Skal jeg våge meg til dette selv eller få fagfolk med skikkelig bil til å levere den?

Kjør forsiktig.

Hopper hengeren så kjører du for fort. 

Lenke til kommentar
vidor skrev (10 minutter siden):

Proffene som frakter slike skjermer gjør det alltid stående fordi det minimerer at skjermen ødelegges.

Bestill levering om du ikke kan frakte skjermen stående på en forsvarlig måte.

Proffene frakter de stående fordi de tar mindre plass stående enn når de ligger.

Esken har en pil på hvilken side som skal være opp når den legges ned, som sier at den trygt kan fraktes liggende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dubious said:

Proffene frakter de stående fordi de tar mindre plass stående enn når de ligger.

Esken har en pil på hvilken side som skal være opp når den legges ned, som sier at den trygt kan fraktes liggende. 

Ja, det er nok praktisk å ha dem stående fordi det er enklere å laste bilen med flere pakker da.

Hvis man ikke har mulighet til å frakte skjermen stående så bør en i alle fall forsikre seg om at den virkelig tåler/anbefales å bli fraktet liggende og følge de anvisninger som er fra produsenten. Logisk sett utsetter man skjermen for mye mer vekt-stress når den ligger enn når den står. Hvordan den er pakket betyr en god del her.

Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø skrev (31 minutter siden):

De færreste biler har nok plass mellom hjulbrønnene bak til en 75". 65" pleier å være maks.

Dette trodde jeg også, men faktisk har jeg bredden som skal til, og attpå til 8 mm å gå på. Da kan jeg faktisk gjøre dette!

Da tenker jeg liggende kan gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...