Gå til innhold

Vipps erstatning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har personlig brukt Telia i alle år og er fornøyd. Hver år reforhandler jeg pris med Telia så jeg får det litt billigere. Slike selskap er ofte villig til å tilby deg en bedre pris framfor st du går over til en konkurent. Men da må du ha vært kunde en stund. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Har personlig brukt Telia i alle år og er fornøyd. Hver år reforhandler jeg pris med Telia så jeg får det litt billigere. Slike selskap er ofte villig til å tilby deg en bedre pris framfor st du går over til en konkurent. Men da må du ha vært kunde en stund. 

Jeg kan ikke bruke Telia. Dem har ikke dekning der jeg er mest avhengig av dekning.

Om jeg så hadde fått det gratis kunne jeg ikke brukt produktet dems.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig skrev (18 minutter siden):

Totalpris betyr ikke noe, du er nødt til å ha gratis datasim...? 

En vesentlig opplysning er hvor mye data du skal bruke. 

Normalt ligger jeg på mellom 5 og 10 gig pr mnd. 

Men årsaken til at jeg brukte vipps var evig rollover. Så om sommeren kunne jeg bruke fritt nett på hytta med gratis datasim.

Deling av nett via mobil på hytta er utelukket, og trenger derfor datasim. Ser vanlig pris er 50 eller 100 kroner pr mnd så da skal abonnementet være ekstremt billig for totalprisen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Eskove skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke bruke Telia. Dem har ikke dekning der jeg er mest avhengig av dekning.

Om jeg så hadde fått det gratis kunne jeg ikke brukt produktet dems.

Kjedelig å høre! 

Lenke til kommentar
Eskove skrev (5 minutter siden):

Normalt ligger jeg på mellom 5 og 10 gig pr mnd. 

Men årsaken til at jeg brukte vipps var evig rollover. Så om sommeren kunne jeg bruke fritt nett på hytta med gratis datasim.

Deling av nett via mobil på hytta er utelukket, og trenger derfor datasim. Ser vanlig pris er 50 eller 100 kroner pr mnd så da skal abonnementet være ekstremt billig for totalprisen 

Happy bytes har gratis datasim opp til abonnement med 10 GB, ingen over. Men siden du vil ha mer til tider så tror jeg Release.no er best for deg. 29 kr mnd for datasim. 

Endret av Komplett ubrukelig
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (15 minutter siden):

Har personlig brukt Telia i alle år og er fornøyd. Hver år reforhandler jeg pris med Telia så jeg får det litt billigere. Slike selskap er ofte villig til å tilby deg en bedre pris framfor st du går over til en konkurent. Men da må du ha vært kunde en stund. 

Skjønner ikke denne, når OP skriver "må ha Telenordekning", hvorfor skrive om Telia. 

Det er som når folk spør om anbefalinger til en Windows PC, hvorfor skal folk begynne å vase om Mac eller Linux, eller om folk spør om vilmoddel A, hvorfor svare med bilmodell B? 

Jo, det kan være folk ikke vet om alternativene, men for de som gjør det, og som har bestemt seg for noe, så er det bare irriterende. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (31 minutter siden):

Det finnes dog ingen som har uendelig rollover så vidt jeg vet.

Nei, er ingen andre ennå som har det. Så sitter med oppspart data jeg skulle ha på hytta i påsken nå. Men skal klare å bruke det opp for ice overtar meg.

Var bare vipps som hadde det. Og var akkurat derfor det ble dem. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...