Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra denne måneden ja, ser egentlig kanskje mest frem til High on Life, litt letthjertet underholdning forhåpentligvis :) Need for Speed Unbound har jeg sett en del streamere spille og syns selv at det egentlig ser ganske dølt ut, dessverre, hadde håpt på det skulle bli mer som et Blur lignende spill for de som husker den klassikeren.

 

Lenke til kommentar
Eddie_Peddie skrev (17 timer siden):

Ser frem til high on life. Callisto protocol blir muligens bra, men gikk jævli lei dead space etter nummer to. Orket aldri starte nummer 3, men har også hørt at nummer 3 var elendig

Nummer 3 går helt fint å skippe. Det er rett og slett ett veldig dårlig Dead Space spill. Kjekt i co-op sikkert. 

Lenke til kommentar
Eddie_Peddie skrev (17 timer siden):

Ser frem til high on life. Callisto protocol blir muligens bra, men gikk jævli lei dead space etter nummer to. Orket aldri starte nummer 3, men har også hørt at nummer 3 var elendig

Ble også lei etter Dead space 2 men spilte Dead space 3 mange år etter de to første. Syns faktisk det va greit men mer actionpreget enn skrekk. Kanskje verdt å få med seg om man liker serien men ikke et must. Elendig var det ikke.

Lenke til kommentar

Har spilt God of War: Ragnarök til ca 40% og gikk dritt lei samma hele tiden slåssing og gørr kjedelig kister som alltid inholder det samma, så det er lagt på is ikke noe nytt omtrent som spillet fra 2018.

Prøver nå The Callisto protocol ser ut som det er en Death Space 3 klone men skal spilles en stund så for jeg se. 🙄

Lenke til kommentar
Mala skrev:

Helsike..stod med The Callisto Protocol til PS5 i hendene på Elkjøp, spillene var satt ut og greier. Kom til kassen og der ble det selvsagt detektert at lanseringen ikke er før i morgen 🥴 Gikk tomhendt ut igjen.

Merkelig spillet innholder dato sperre så om du kjøper det dagen før lansering så kan det ikke spilles før riktig dato så her gjør Elkjøp feil.
Lenke til kommentar
Tåka skrev (1 time siden):
Mala skrev (20 timer siden):

Helsike..stod med The Callisto Protocol til PS5 i hendene på Elkjøp, spillene var satt ut og greier. Kom til kassen og der ble det selvsagt detektert at lanseringen ikke er før i morgen 🥴 Gikk tomhendt ut igjen.

Merkelig spillet innholder dato sperre så om du kjøper det dagen før lansering så kan det ikke spilles før riktig dato så her gjør Elkjøp feil.

Nå tror jeg faktisk Elkjøp gjør det helt etter boka, de har en lanseringsdato å forholde seg til rett og slett. De kan vel risikere bøter og å ikke få selge spill fra Sony/utgiver om dette blir ett problem.  Og er fysiske PS5 spill virkelig blokkert fra å taes i bruk før gitt dato? Jeg trodde man kun gikk glipp av potensielle dag én oppdateringer etc? Jeg har enda ikke mottat noen av mine fysiske spill før lansering, så dette har jeg ikke prøvd selv i praksis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...