Gå til innhold

Mario-filmens nyeste trailer introduserer prinsesse Peach og Donkey Kong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GimleSag skrev (2 minutter siden):

Så får man prøve å se forbi kritikken av Pratts stemme som Mario, selv om jeg virkelig ikke skjønner at 90% av fokuset skal handle om det når produktet ser så bra ut som det gjør.

Sikkert verdt å se på samme måte The Lego Movie var verdt å se. Tipper den kommer til å være ganske lik sånn sett.

Lurer på hva Charles Martinet skal gjøre i filmen da (originale Mario-stemmen blant annet), da han er i castingen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har nå litt blanda følelser etter denne nye traileren. Det ser og høres bra ut, men jeg får inntrykk av at de prøver å pakke inn for mange idéer/inspirasjon fra en rekke Mario spill i en enkel film? Tenker de ikke å lage flere? Jeg vedder en tusen lapp på at dette blir en kassa suksess, så håper bare det ikke blir "for mye av det gode" om dere skjønner, slik at de får mer å hente til en eventuell oppfølger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
svenka skrev (1 time siden):

Hmm, jeg har nå litt blanda følelser etter denne nye traileren. Det ser og høres bra ut, men jeg får inntrykk av at de prøver å pakke inn for mange idéer/inspirasjon fra en rekke Mario spill i en enkel film? Tenker de ikke å lage flere? Jeg vedder en tusen lapp på at dette blir en kassa suksess, så håper bare det ikke blir "for mye av det gode" om dere skjønner, slik at de får mer å hente til en eventuell oppfølger.

Håper på flere filmer her også.

Det er rom for et helt Nintendo Cinematic Universe.

Håper på minst 3 filmer med Mario, inkludert en med Rabbids -- forutsatt at de evner å ha og opprettholde god produksjon.
 

Men er også bekymret for at de kjører en overlasting av innhold for å få inn for mange referanser, fremfor å spare referanser til senere filmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spel og film er så ulike medium at det aldri er noko garanti for at filmatisering blir bra. Det er heilt opp til dei som produserer filmen. Det visuelle blir sjølvsagt bra, men det og at det er Mario garanterer ikkje ein god film. Målgruppa er brei, men dei lagar vel ein familiefilm som born kjem til å sjå, og då blir det ofte så som så for dei eldre som er glad i Mario og spel generelt.

Lenke til kommentar

 

svenka skrev (1 time siden):

Hmm, jeg har nå litt blanda følelser etter denne nye traileren. Det ser og høres bra ut, men jeg får inntrykk av at de prøver å pakke inn for mange idéer/inspirasjon fra en rekke Mario spill i en enkel film? Tenker de ikke å lage flere? Jeg vedder en tusen lapp på at dette blir en kassa suksess, så håper bare det ikke blir "for mye av det gode" om dere skjønner, slik at de får mer å hente til en eventuell oppfølger.

 

Red Frostraven skrev (24 minutter siden):

Håper på flere filmer her også.

Det er rom for et helt Nintendo Cinematic Universe.

Håper på minst 3 filmer med Mario, inkludert en med Rabbids -- forutsatt at de evner å ha og opprettholde god produksjon.
 

Men er også bekymret for at de kjører en overlasting av innhold for å få inn for mange referanser, fremfor å spare referanser til senere filmer.

Ja, jeg ble litt overrasket over det jeg også. Veldig mange elementer fra forskjellige epoker og spinoffs. Kan dog hende det bare er små deler av filmen. 

Mulig de legger opp til forskjellige spinoffs fra denne filmen. Føler meg ganske sikker på at det kommer en Donkey Kong spinoff, i hvert fall. Gjør de det rett kan de lage flere Donkey Kong filmer også.

Endret av Mr. Pants
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...