Gå til innhold

Nattklubben i Oslo. Hvor er bedre ?


DonDenn

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har veldig lyst til å gå på nattklubb i Oslo og danse.  Men jeg har et problem. Vennligst hjelp meg med å løse det.

1) Jeg vet ikke hvilken klubb jeg kan gå til ( hvor er bedre ) ? Jeg vet ingenting om natteliv i Oslo .
  Jeg er 40 år gammel og musikken min er Trance, for eksempel  Armin Van Buuren. Det er best for meg.

2) Når er det bedre, fredag eller lørdag ?

3) Kan man legge igjen en bag/veske i garderoben eller verdisaker ?

Takk for rådet
Mvh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fredag og lørdag er litt forskjellige dager med tanke på natteliv. På fredagen er det mange som går ut feks rett etter jobb, drikker litt og går tidlig hjem. På lørdag har mange vorspiel og går ut rundt midnatt. 

Det går fint å legge igjen bag eller sekk i garderoben men de færreste stedene tar ansvar hvis dette blir stjålet så du bør unngå det hvis mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (På 30.11.2022 den 10:18):

Пятница и суббота — немного разные дни с точки зрения ночной жизни. По пятницам многие люди выходят, например, сразу после работы, немного выпивают и рано идут домой. В субботу многие устраивают форшпиль и выходят на улицу около полуночи. 

Можно оставить сумку или рюкзак в гардеробе, но очень немногие места несут ответственность за их кражу, поэтому по возможности этого следует избегать. 

Tuuusen takk

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...