Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er en 166cm høy dame høy?


Grantreet

Anbefalte innlegg

For min del så er det hjernen til dama som er mest interessant! Hvordan hennes personlighet her, humor, intelligens, interesser etc. Høyde spiller ingen rolle for min del, om hun er 1,40 eller 2m for å sette det på spissen. :) Selv er jeg 180cm for å nevne det. Det er personen som gjør det interessant for meg, ikke kroppen i seg selv.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grantreet skrev (14 timer siden):

Er det noen menn som synes at 166 er for høyt for dem?

Nei, 166 er lavt. Jeg har en preferanse for kvinner som er lavere enn meg, men det er ingen dealbreaker. Det ville vært dustete å la en flott kvinne "get away" kun fordi hun er høyere enn meg, så viktig er ikke høyde for meg.
Med unntak av hvis hun er en amazon.
1aebf667-af4e-425a-8024-0f475f72c039_tex

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. 1.66 er ikke høyt, men dette er relativt. 1.66 er høyt for noen som er lavere, OG som twnker at dette med høyde er viktig. Bryr man seg ikke om høyden til folk så vurderer man aldri noe som for høyt eller for lavt.
Jeg er en 1.89 fyr og var sammen med en jente på 1.93. Det er kanskje litt høyt, men det var vel mest fordi jeg aldri har stått på tå for å kline. Av andre grunner gikk det til helvete med oss.

Nå er jeg sammen med en jente på 1.65. Som med resten av pakka som er henne så er 1.65 den høyden jeg er vant til å se henne med. Noe annet hadde vært rart.

Dette til ettertanke?

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 76dda...6ed
Gjest d469f...96e skrev (7 timer siden):

Jeg er 195cm og synes at 166 er perfekt.

Anonymous poster hash: d469f...96e

Da kan hun suge deg uten å gå ned på kne.

Anonymous poster hash: 76dda...6ed

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...