Gå til innhold

The Callisto Protocol-sjefen slår tilbake mot sesongpasskritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (8 timer siden):

Fjordland svenske kjøttboller ferdigrett kommer bare med potetstappe om du kjøper årsabonnement hos Fjordland.  Ellers er det bare kjøttboller og tyttebær syltetøy. 

Mulig jeg mistolker hva spillet er, men det blir vel mer som om Fjordland kommer slik den gjør i dag men så kan du betale årsabonnement for å få ekstra tyttebær for de som ikke synes det er nok i den originale.

Er dødsanimasjonene så sentrale i spillet at folk vil betale for flere? 🧐 Jeg skjønner ikke helt hva greia er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Hvorfor skulle jeg det? Har null interesse for spillet,  spilte aldri de originale spillene dette skal være en uoffisiell oppfølger til. Ikke mitt type spill i det hele tatt. "

Du kan jo slutte å være sær og gi det en sjans?  Dead space serien er noe av det beste som har kommet av skrekkspill . Og mer skremmende enn resident evil og silent hill til sammen...

 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

"Hvorfor skulle jeg det? Har null interesse for spillet,  spilte aldri de originale spillene dette skal være en uoffisiell oppfølger til. Ikke mitt type spill i det hele tatt. "

Du kan jo slutte å være sær og gi det en sjans?  Dead space serien er noe av det beste som har kommet av skrekkspill . Og mer skremmende enn resident evil og silent hill til sammen...

 

Syns skrekkspill er kjedelige,  aldri møtt et skrekkspill jeg syns er skummelt, og skrekk som ikke er skummelt er bare treigt og kjedelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Comma Chameleon said:

Mulig jeg mistolker hva spillet er, men det blir vel mer som om Fjordland kommer slik den gjør i dag men så kan du betale årsabonnement for å få ekstra tyttebær for de som ikke synes det er nok i den originale.

Er dødsanimasjonene så sentrale i spillet at folk vil betale for flere? 🧐 Jeg skjønner ikke helt hva greia er.

Hadde spillet hvert call of duty. Ville det ikke spilt noe rolle. Men dette er et treigt grafisk skrekkspill,  her er vel dødsanimasjonene like viktige som brutale fatalties i mortal combat.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

"Hvorfor skulle jeg det? Har null interesse for spillet,  spilte aldri de originale spillene dette skal være en uoffisiell oppfølger til. Ikke mitt type spill i det hele tatt. "

Du kan jo slutte å være sær og gi det en sjans?  Dead space serien er noe av det beste som har kommet av skrekkspill . Og mer skremmende enn resident evil og silent hill til sammen...

 

Hvorfor kjøpe det når det er day 1 game pass?
Lenke til kommentar
BakaBerg skrev:
Guybrush 3pwood skrev:

"Hvorfor skulle jeg det? Har null interesse for spillet,  spilte aldri de originale spillene dette skal være en uoffisiell oppfølger til. Ikke mitt type spill i det hele tatt. "

Du kan jo slutte å være sær og gi det en sjans?  Dead space serien er noe av det beste som har kommet av skrekkspill . Og mer skremmende enn resident evil og silent hill til sammen...

 

Hvorfor kjøpe det når det er day 1 game pass?
Fordi det ikke er bekreftet til gamepass?
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
Gunfreak skrev (8 timer siden):

Fjordland svenske kjøttboller ferdigrett kommer bare med potetstappe om du kjøper årsabonnement hos Fjordland.  Ellers er det bare kjøttboller og tyttebær syltetøy. 

Mulig jeg mistolker hva spillet er, men det blir vel mer som om Fjordland kommer slik den gjør i dag men så kan du betale årsabonnement for å få ekstra tyttebær for de som ikke synes det er nok i den originale.

Er dødsanimasjonene så sentrale i spillet at folk vil betale for flere? 🧐 Jeg skjønner ikke helt hva greia er.

Det jeg tror folk reagerer på er: Grådighet AKA kapitalisering av FOMO AKA manipulasjon. Jo mer du aksepterer denne trenden som at "du får noe ekstra, ovenpå den 'komplette' pakken", jo værre blir trenden. IMO.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Nycon skrev (50 minutter siden):

Det jeg tror folk reagerer på er: Grådighet AKA kapitalisering av FOMO AKA manipulasjon. Jo mer du aksepterer denne trenden som at "du får noe ekstra, ovenpå den 'komplette' pakken", jo værre blir trenden. IMO.

Jeg er enig i at det kan være ekstremt ille og jeg synes kun DLC er godt nok hvis det basispakken er mer enn god nok og DLC har faktisk innhold. Det er en skala, der du i den verste enden har de som faktisk slapp DLC på platen når du kjøpte spillet

Jeg liker det ikke generelt, men man må i alle fall ta det på en per-sak basis. Hvis innholdet i original-spillet er mer enn godt nok så har jeg ikke problemer med det (og da må man være streng med de). Hvis det er 500 dødsanimasjoner i spillet og de tilbyr å selge deg 50 ekstra, så ser jeg ikke et stort problem. Er det dog snakk om å gå fra 20->50 eller 10->100 eller liknende, så ser det åpenbart ut som det var en del av en slu plan om å tjene mer penger fra starten av.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de største spill frainchise ikke klarer lage spill uten feil og spyr ut DLC eller season pass. Så det vises jo tydelig at de største spill frainchise bryr seg kun om å tjene mest penger. Jeg vil ikke påstå og si det er en positiv utvikling. Men se på f.eks CP2077, det var jo en katastrofe hele spillet når de ga det ut, men de hørte de på community og beklaget seg. Nå er spillet i tillegg åpen for moddere, noe jeg har benytte meg muligheten av.

Lenke til kommentar

Nå må folk ta en pust i bakken og ta inn over seg hva utvikleren sier , forstå meningen bak ordene som blir sagt . Innholdet til den betalte DLCen som innbefatter mer spilleinnhold og animasjoner ER IKKE LAGET ENDA . DE SKAL LAGE MER INNHOLD OG DA VIL MAN GJERNE HA BETALT FOR ARBEID. Slik har det vært de siste årene i spillbransjen og folk må faenimeg slutte å syte og klage over alt mulig . Dette blir forøvrig årets spill for meg . Skrekk i verdensrommet er det ypperste jeg kan spille . Håper på lite bugs :) .

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (4 timer siden):

ER IKKE LAGET ENDA . DE SKAL LAGE MER INNHOLD OG DA VIL MAN GJERNE HA BETALT FOR ARBEID.

Hva om planen var å jobbe 6 mnd til med spillet og lage mer innhold, men så fant de ut at de kan tjene penger på å utsette det arbeidet til DLC? Det er umulig å bevise eller motbevise. I begge tilfellene er ikke innholdet laget enda men det er ingen garanti at det ikke ble kuttet fra hovedspillet?

 

Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (På 25.11.2022 den 23.37):

Hvorfor kjøpe det når det er day 1 game pass?

Dette må du nesten komme med en kilde på. For det siste jeg hørte var at det ikke blir å finne på Gamepass, enda.

https://www.gamebyte.com/the-callisto-protocol-wont-be-coming-to-difficult-game-pass/

 

Håper dette spillet innfrir! Vurderer å kjøpe PC-utgaven for best mulig fidelity rett pg slett, med mindre de rasskjører PC-utgaven da. Ellers blir det fort PS5 for min del. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (12 timer siden):

Nå må folk ta en pust i bakken og ta inn over seg hva utvikleren sier , forstå meningen bak ordene som blir sagt . Innholdet til den betalte DLCen som innbefatter mer spilleinnhold og animasjoner ER IKKE LAGET ENDA . DE SKAL LAGE MER INNHOLD OG DA VIL MAN GJERNE HA BETALT FOR ARBEID. Slik har det vært de siste årene i spillbransjen og folk må faenimeg slutte å syte og klage over alt mulig . Dette blir forøvrig årets spill for meg . Skrekk i verdensrommet er det ypperste jeg kan spille . Håper på lite bugs :) .

Fanboy detected. Slutte å syte og klage? Ta deg en rosinbolle du. Med så mye dritt spillere godtar fra denne industrien for tiden er det jaggu på tide at vi stiller høyere krav og ikke under noen omstendighet skal være redde for uttrykke vår mening som KUNDER og FORBRUKERE. Jeg kan ikke komme på noe annet market hvor produktene vi kjøper er såpass uferdige eller blir kynisk utnyttet for senere innhold. Nå sier jeg ikke at dette eksemplet er verstingen, men jeg synes at ting som dødsanimasjoner burde være en del av totalpakka, ærlig talt. Om de skal ta betalt for mer innhold bør dette være en utvidelse av historien. Nå krever ikke jeg at du skal være enig med meg om det, så i samme vending kan ikke du kreve at jeg skal være enig med deg. Noen av oss husker en tid da spill komplette ved utgivelse, som bare skulle mangle. Ikke alle blir like revet med av hypen og greier å bevare integritet som kunde.

"Jeg håper på det blir lite bugs" = et helt absurd standpunkt som kunde egentlig. Om jeg drar til en møbelforrretning for å skaffe et nytt bord så "håper" jeg ikke at alle beina er festet ordentlig, jeg fuckings forventer det og returnerer asap om det skulle være noe feil. Jeg begriper ikke hvorfor spillere skal la seg tråkke på ved enhver anledning, igjen jeg sier ikke at dette spillet nødvendigvis gjør det men det er en kjip trend som absolutt bør diskuteres uten hysjing fra sidelinja.

Sånn, rant over.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...