Gå til innhold

Begynner Bergen å få samme status som Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagner skrev (22 minutter siden):

Bybanen er fin om man skal korte distanser, men jeg må ofte mellom sentrum og flesland, da frister det ikke mye med 45 minutt på bybanen. Ofte har jeg måtte stå nesten hele veien også da det vanligvis er stappfullt helt til lagunen. 

Det er det den er til. For kortere vei til Flesland men med skyss: ekspressbuss til lagunen eller sandsli og gå på banen der. 

Lenke til kommentar
Dagner skrev (4 timer siden):

Bybanen er fin om man skal korte distanser, men jeg må ofte mellom sentrum og flesland, da frister det ikke mye med 45 minutt på bybanen. Ofte har jeg måtte stå nesten hele veien også da det vanligvis er stappfullt helt til lagunen. 

Synes den er ganske digg til/fra Flesland. Tar litt tid, men bedre enn flybussen på motorveien. Men ja, man risikerer å ikke få sitte en sjelden gang og det er dumt. Jeg tar den alltid når jeg flyr til Bergen.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (14 minutter siden):

Synes den er ganske digg til/fra Flesland. Tar litt tid, men bedre enn flybussen på motorveien. Men ja, man risikerer å ikke få sitte en sjelden gang og det er dumt. Jeg tar den alltid når jeg flyr til Bergen.

Joda, for all del innafor med bybanen. Men kjipt om man har dårlig tid, spesielt for oss som skal videre i distriktet med andre transportmidler, hjelper dessverre lite med 45 minutt på bybanen når man har dårlig tid for å nå båt/buss.....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...