Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tips til å henge opp lyslenke utendørs


Anbefalte innlegg

Hei 🙂 

Har i år kjøpt lyslenke av typen "istapper, men strever litt med å finne dem beste måten å feste de på. Tenker å feste de på yttersiden av den nederste planken på verandaen, og har kjøpt plenty av Command kabelklips, men mistenker at de ikke vil sitte så godt på grovt treverk.

Er det noen som har gode råd om hvordan jeg skal feste lenkene. Det er for øvrig denne typen jeg har kjøpt. Fremdeles tid til å bytte dersom det kommer gode anbefalinger.

https://www.clasohlson.com/no/Istappslynge-varmhvit-LED,-Northlight,-kan-bygges-ut/p/36-6686

https://www.clasohlson.com/no/Forlengelse-til-istappslynge,-varmhvit-LED,-Northlight/p/36-6684

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Powertrainer skrev (8 minutter siden):

Strips

Bra forslag! Tenkte faktisk på dette tidligere i dag da jeg så en nabo hadde gjort dette. Men funker dårlig der jeg tenker å feste lenken. Tok derimot turen innom Europris og hamstret 14 års forbruk av kabelklips. Satser på at det funker. Forsøker i morgen etter at jeg har fått byttet den ene lenken i gjennomsiktig kabel istedenfor svart. Litt kjipt at "Pro utgaven" kommer i kun svart...

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 time siden):

Bra forslag! Tenkte faktisk på dette tidligere i dag da jeg så en nabo hadde gjort dette. Men funker dårlig der jeg tenker å feste lenken. Tok derimot turen innom Europris og hamstret 14 års forbruk av kabelklips. Satser på at det funker. Forsøker i morgen etter at jeg har fått byttet den ene lenken i gjennomsiktig kabel istedenfor svart. Litt kjipt at "Pro utgaven" kommer i kun svart...

Jula har strips som du kan åpne å bruke om igjen🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...