Gå til innhold

Pris på kabelTV??


xrays

Anbefalte innlegg

😲Jeg har bodd i diverse andelsleiligheter i årevis så derfor lurer jeg hva kabelTV egentlig koster??????

 

Tror jeg betaler ca 400 her. Det er inkl husleie. Jeg bare lurer fordi at jeg ser aldri på TV. Og  hva  om jeg kjøper selveier. Hvor mye må jeg regne med å betale da? 1000 // mnd?????? 👀

Spoiler

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selveierleilighet er del av et sameie, og innkjøp av TV og bredbånd fungerer identisk som i et borettslag. Slik er det også med kommunale avgifter.

Om du derimot kjøper deg en enebolig, og denne ikke ligger i et boligstrøk hvor det er et "antennelag" så må du nok se fort deg å betale rundt 800-1000 kr måneden for TV og bredbånd.

Lenke til kommentar
xrays skrev (13 timer siden):

😲Jeg har bodd i diverse andelsleiligheter i årevis så derfor lurer jeg hva kabelTV egentlig koster??????

 

Tror jeg betaler ca 400 her. Det er inkl husleie. Jeg bare lurer fordi at jeg ser aldri på TV. Og  hva  om jeg kjøper selveier. Hvor mye må jeg regne med å betale da? 1000 // mnd?????? 👀

  Vis skjult innhold

 

 

Hvis du aldri ser på TV, så trenger du vel ikke skaffe deg kabel-TV heller. Da er det jo uinteressant hva det koster.

Lenke til kommentar

Det er enkelt, hvis du har TV og internett i felles utgiftene så betaler du langt mindre enn hva du gjør for internett alene utenom.

Trenger du kjappere internett enn det som ligger i felles kostnadene, så får du en eget deal på tillegget fra leverandøren.

Mener å huske vi betalte 279,- i måneden for Altibox i fellesleien vi hadde, da var det TV og 1MB internett (var i 2013 eller noe slikt), var heller ikke så stor kost å få 100MB internett i tillegg fra de. I dag er det vel 100MB som er inkludert.

Bor nå i sameie hvor vi er for små til å få til avtale med selskaper, og må betale vanlig pris.

Prisen som ligger åpen på nettsidene til leverandørene er det som er for vanlig boliger og de uten felles avtale, men vær obs på at prisene ofte er rabattert det første 1-2 årene, slik at prisene ikke alltid er de som gjelder hele tiden. Har i dag Telenor som er dyre, og vurderer å kvitte meg med TVpakken dems. Men er man som bor, så er trikset når rabatt perioden går ut, å bytte til at abonnentet sies opp, og den andre personen bestiller, så får man ny periode med rabatt. Når vi fikk fiber så betalte vi 850,- for TV og 500MB, og det doblet seg nesten når perioden gikk ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...