Gå til innhold

Plastcover for cd / dvd / blu-ray / sacd / 4k.


Woff

Anbefalte innlegg

Kjøper endel fra det store nettet utaskjærs og det hender litt for ofte at jeg får plater med sprekte plast-kasser. Dette er et problem spesielt på 4k cower og på jewelbox for sacd samt for dvd jewelbox..
Er det noen her som kan selge meg slike eller som vet hvor jeg kan få tak i disse?
Jeg har spurt Platekompaniet, men de kunne ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var kanskje ikke akkurat den der jeg leter etter, Vi som har opplevd tider da en cd-brenner var aktuell har vel skapet fullt med sånne hvor brenningen feilet halvveis! 🙂

For øvrig, takk for tipset om å sjekke Ebay, men med frakt så blir jo disse dyrere enn å kjøpe nye plater.. Forferdelig fraktpris fra USA nå..

Endret av Woff
Lenke til kommentar

Der var det jo noe Sidekick ! Men de sacd / dvd Jewel og 4k plater er det ingen som ser ut til å ha.. HERK!
Har Clas et steinkast unna, men standard cd og dvd har jeg mye av, mer aktuelt med litt 'sære' hardplast-cower som du finner under betegnelsen Jewel sacd / Jewel DVD..

 

Endret av Woff
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Woff skrev (På 12.11.2022 den 16.26):

Der var det jo noe Sidekick ! Men de sacd / dvd Jewel og 4k plater er det ingen som ser ut til å ha.. HERK!
Har Clas et steinkast unna, men standard cd og dvd har jeg mye av, mer aktuelt med litt 'sære' hardplast-cower som du finner under betegnelsen Jewel sacd / Jewel DVD..

 

Tilgi min ignoranse, men hva er forskjellen på et cover til CD vs SACD? Ønsker du transparente cover?

Noen av disse?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare hyggelig.

DVD Super Jewel

Ebay-butikken

For customers in AK, PR, HI, VI, GUAM or with MILATARY APO, FPO box or in Canada and other international locations, Please email us for shipping cost and product weight before placing orders. International shipping cost could be very expensive. Alternatively, you may also check out the cost from http://www.usps.com, please enter our zip code as 68128, Lavista NE USA

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...