Gå til innhold

Trenger hjelp til bytte av vifte på GPU


Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Jeg har et ZOTAC GeForce RTX 2080 Ti Triple Fan skjermkort, og det ble bestilt 11.02.2019 så det begynner og bli godt brukt men det fungerer som bare det enda. Problemet er at det er lit "Fan rattling", viftene lager litt støy. Har selvfølgelig sjekket at ingen kabler osv er borti.

 

 

 

Men jeg har aldri byttet vifter eller kjøpt alternativ kjøling til en GPU før, Vet noen av dere hva som passer på dette kortet? Og hvor jeg kan få tak i det. Eventuelt bytte til vannkjøling, vet jeg kunne få tak i det til mitt forrige kort blant annet.

 

 

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (13 minutter siden):

Det er 5 år reklamasjonsrett, så jeg ville ha benyttet meg av det. Visst du absolutt ønsker å fikse dette selv, så får man tak i vifter til skjermkort på Ebay f,eks.

Jeg har vært i kontakt med Komplett angående dette men jeg har ikke anledning til og være uten pc i den tiden reklamasjonen pågår.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Eriksendrul said:

Jeg har vært i kontakt med Komplett angående dette men jeg har ikke anledning til og være uten pc i den tiden reklamasjonen pågår.

Disse kortene er ikke lenger mulig å oppdrive og du vil mest sansynlig ende opp med penger tilbake eller bytteprodukt. Jeg ville nyttet sjansen til å oppgradere eller bare kjøpe noe rimelig brukt fra samme generasjon og benytte reklamasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eriksendrul skrev (På 8.11.2022 den 16.00):

Jeg har vært i kontakt med Komplett angående dette men jeg har ikke anledning til og være uten pc i den tiden reklamasjonen pågår.

Støtter ditt hovedkort og cpu onboard grafikk og ikke trenger kraften fra 2080Ti så er det bare og bruke onboard til reklamasjonen er ferdig behandlet.

 

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...