Gå til innhold

Bilder av dyrene dine


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Usikker på om vi har en tråd hvor man kan poste bilder av dyrene sine men tenkte why not? 

Så post bilder av de søte dyrene dine. Spiller ingen rolle hvilket dyr. Det kan være en hund, katt, hamster eller hva enn du har som kjæledyr. 

Eneste regel er følgende: innlegget må inneholde et bilde. Men du kan gjerne også poste innlegg med bare tekst men helst kun som svar til andre innlegg.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
N-4K0 skrev (11 minutter siden):

Jeg har ingen kjæledyr, det nærmeste blir katten til mora mi, men jeg må bare si at Raymond er en kjempefin katt :love:

Tusen takk 😻

Koselig med dyr. Moren din sin katt er vel din når du er på besøk 😁

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (31 minutter siden):

Tusen takk 😻

Koselig med dyr. Moren din sin katt er vel din når du er på besøk 😁

Det er ikke fullt SÅ enkelt, jeg bor i kjelleren i huset til bestemora mi som mamma arver og alle tre har adresse her, men katten er det hun og forloveden som har og den bor i hans hus som hun pendler til :p 

Jeg har noen bilder av katten som hun har sendt, får se om jeg legger ut noen av dem som kun katten er på.

Edit:

Tiril....jpg

Tiril...jpg

Tiril..jpg

Tiril.jpg

Endret av N-4K0
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
N-4K0 skrev (30 minutter siden):

Det er ikke fullt SÅ enkelt, jeg bor i kjelleren i huset til bestemora mi som mamma arver og alle tre har adresse her, men katten er det hun og forloveden som har og den bor i hans hus som hun pendler til :p 

Jeg har noen bilder av katten som hun har sendt, får se om jeg legger ut noen av dem som kun katten er på.

Edit:

Tiril....jpg

Tiril...jpg

Tiril..jpg

Tiril.jpg

Næmen for en fin pus! Liker veldig fargene 😻

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Luciapus skrev (23 minutter siden):

Nydelige katter default_wub.png Jeg hadde en katt som dessverre måtte avlives pga diabetes. 

Huff kan ikke ha vært lett å miste pusen på den måten. Jeg er heldig so  har en så frisk og god pus som det Raymond er.

Han er faktisk en tidligere villkatt som jeg først hadde i fosterhjem i rundt 6 månder / år også adopterte jeg han etter det. 

Må si det å få en redd pus inn i hus var en oppoverbakke men han ble mer og mer trygg på seg selv og meg. 

Husker at jeg lå og snakket til han da han pleide å gjemme seg under sengen min. Satt bare å pratet om alt og ingenting. Lurer på om han husker noe av de gamle dagene. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden):

Huff kan ikke ha vært lett å miste pusen på den måten. Jeg er heldig so  har en så frisk og god pus som det Raymond er.

Han er faktisk en tidligere villkatt som jeg først hadde i fosterhjem i rundt 6 månder / år også adopterte jeg han etter det. 

Må si det å få en redd pus inn i hus var en oppoverbakke men han ble mer og mer trygg på seg selv og meg. 

Husker at jeg lå og snakket til han da han pleide å gjemme seg under sengen min. Satt bare å pratet om alt og ingenting. Lurer på om han husker noe av de gamle dagene. 

Jeg hadde han i 7 år og vi var bestevenner. Han kom alltid løpende til meg når jeg kom hjem og det var masse kos. Det var ubetinget kjærlighet og han hadde det som en konge. 

Det var det sterkeste båndet jeg har hatt til et kjæledyr noen gang. Han het Lucifer, men har verdens snilleste mot meg. Jeg fikk han da han var 8 uker og han skulle egentlig avlives. 

Det er nok mer jobb å skulle opparbeide seg tillit til en mer voksen katt, ja. Må være tålmodig. Tror katter forstår mye mer enn vi tror. De er healere og magiske. Er nok en grunn til at de ble sett på som hellige i oldtidens Egypt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Luciapus skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde han i 7 år og vi var bestevenner. Han kom alltid løpende til meg når jeg kom hjem og det var masse kos. Det var ubetinget kjærlighet og han hadde det som en konge. 

Det var det sterkeste båndet jeg har hatt til et kjæledyr noen gang. Han het Lucifer, men har verdens snilleste mot meg. Jeg fikk han da han var 8 uker og han skulle egentlig avlives. 

Det er nok mer jobb å skulle opparbeide seg tillit til en mer voksen katt, ja. Må være tålmodig. Tror katter forstår mye mer enn vi tror. De er healere og magiske. Er nok en grunn til at de ble sett på som hellige i oldtidens Egypt. 

Awww 😍

Håper du får deg en ny pus om du ønsker deg det, eventuelt et annet kjæledyr. Er så fantastiske vesner og helt enig i st de forståe mye mer enn det vi tror og er alt det andre og. De er virkelig helt fantastiske ❤

Liker navnet forresten. Kult og veldig kreativt 🤩

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden):

Awww 😍

Håper du får deg en ny pus om du ønsker deg det, eventuelt et annet kjæledyr. Er så fantastiske vesner og helt enig i st de forståe mye mer enn det vi tror og er alt det andre og. De er virkelig helt fantastiske ❤

Liker navnet forresten. Kult og veldig kreativt 🤩

Ja, det er mange fine kattenavn der ute. ❤️ 

Gleder meg til å se flere bilder av katter. 😺😼😻

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Luciapus skrev (2 minutter siden):

Ja, det er mange fine kattenavn der ute. ❤️ 

Gleder meg til å se flere bilder av katter. 😺😼😻

For all del. Om du har noen bilder av Lucifer så er det bare å poste dem her. 😸

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...