Gå til innhold

Anmeldelse: God of War Ragnarök


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saggers skrev:

Visste at spillet kom til å gjøre det bra, men at det ville få legendestatus som forrige spillet? Game informer ser ut til å ha gitt det dårligst kritikk med så lite som 9.5.

Den lavest scorede anmeldelsen på Metacritic er for øyeblikket 8/10 — en karakter som også tilsvarer et veldig godt spill, så det er sagt. Jeg bifaller for øvrig sentimentet om at God of War med dette står igjen som en av de klart beste spillseriene gjennom tidene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (8 timer siden):

Meningsløst å ikke spille forgjengeren først. Dette er en oppfølger og en forbedring av det første. Henger ganske mye sammen storymessig. 

Hvordan er spillene om man driter 200% i storyen? For min del er storyen totalt uinteressant, men virker som gameplayet er bra. Litt som med Batman-serien og de nye Spider-Man spillene. Storyen er bra nok, men gameplayet alene gjør at det er verdt å spille det selv om man mislikte storyen.

Forsøkte første levelen av God Of War 2018, fightingen virket ganske bra, men totalt uinteressert i den drittungen Kratos må ha med seg overalt.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Comma Chameleon said:

Hvordan er spillene om man driter 200% i storyen? For min del er storyen totalt uinteressant, men virker som gameplayet er bra. Litt som med Batman-serien og de nye Spider-Man spillene. Storyen er bra nok, men gameplayet alene gjør at det er verdt å spille det selv om man mislikte storyen.

Forsøkte første levelen av God Of War 2018, fightingen virket ganske bra, men totalt uinteressert i den drittungen Kratos må ha med seg overalt.

Da vil du mislike begge to siden begge er såpass like. Storyen, karakterne, og alt er jo en enorm stor del av det. Anbefaler deg virkelig å fortsette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (14 minutter siden):

Da vil du mislike begge to siden begge er såpass like. Storyen, karakterne, og alt er jo en enorm stor del av det. Anbefaler deg virkelig å fortsette. 

Synes ikke storyen virket særlig interessant utifra alt jeg har lest og sett og det er helt greit det. Men om man blir låst fast i cut-scenes man ikke kan skippe eller i quick-time events der man ser en film og trykker en knapp i ny og ne så er det ikke noe for meg. 

Hvis man kan bare spille det som et hack n' slash fightespill og skippe storyen så er jeg mye mer interessert. Litt som Middle Earth: Shadow of Mordor og oppfølgeren. Aner ikke hva spillene handler om annet enn at det er i LOTR-universet, men veldig gøy å spille :)

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
Quakecry skrev (14 minutter siden):

Da vil du mislike begge to siden begge er såpass like. Storyen, karakterne, og alt er jo en enorm stor del av det. Anbefaler deg virkelig å fortsette. 

Synes ikke storyen virket særlig interessant utifra alt jeg har lest og sett og det er helt greit det. Men om man blir låst fast i cut-scenes man ikke kan skippe eller i quick-time events der man ser en film og trykker en knapp i ny og ne så er det ikke noe for meg. 

Hvis man kan bare spille det som et hack n' slash fightespill og skippe storyen så er jeg mye mer interessert. Litt som Middle Earth: Shadow of Mordor og oppfølgeren. Aner ikke hva spillene handler om annet enn at det er i LOTR-universet, men veldig gøy å spille :)

Da tror jeg ikke dette er spillet for deg. Enig med deg i at å drasse på den ungen er et lite helvete. I tillegg til de elendige samtalene dem imellom mens du spiller.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
On 11/4/2022 at 8:09 PM, Comma Chameleon said:

Synes ikke storyen virket særlig interessant utifra alt jeg har lest og sett og det er helt greit det. Men om man blir låst fast i cut-scenes man ikke kan skippe eller i quick-time events der man ser en film og trykker en knapp i ny og ne så er det ikke noe for meg. 

Hvis man kan bare spille det som et hack n' slash fightespill og skippe storyen så er jeg mye mer interessert. Litt som Middle Earth: Shadow of Mordor og oppfølgeren. Aner ikke hva spillene handler om annet enn at det er i LOTR-universet, men veldig gøy å spille :)

Ars var heller ikke helt imponert over story, flyt og stemmeskuespill. Så får vel spille det selv og gjøre meg opp en mening, men ikke alle er like begeistret tydeligvis.

Lenke til kommentar

Einig. Ope verd fører ofte kun til ein masse reising med hest, til fots, bil eller anna for å hoppe fram og tilbake på ulike oppdrag eller samle meiningslause gjenstandar, utan at historia blir noko særleg større eller betre av den grunn. Mitt største problem med Elden Ring er at det er alt for stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...