Gå til innhold

Zyxel LTE 3301 series ruter


Anbefalte innlegg

Har en slik sak, havnet i fanget mitt nylig "new in box"...lang historie. Lurte bare på den simkort inngangen på baksiden, hva er dette for noe? Det fulgte ikke med noe simkort i boksen ihvertfall.

Denne saken er ikke noe jeg trenger nå, bare noe jeg fikk men vil gjerne vite hva det er for noe og hvordan den brukes. Ganske grønn her så takker for gode råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
19 hours ago, vidor said:

Mest sannsynlig mulighet til å bruke mobilnettet for internett-tilgang. Har f.eks selv brukt Talkmore data-abo for dette på en Huawei LTE router.

Ok så dette er bare en ekstrafunksjon, det er altså ikke slik at man må ha dette simkortet for å bruke ruteren? Tanken har slått meg å bare benytte Internett tilgangen fra min mobiloperatør og droppe hjemmeabonnementet om det da er noe kroner og ører å spare på dette.

Lenke til kommentar

Sjekk først at det går med bare SIM-kort i og at det ikke bare er en backup-funksjon. Dette er enkelt og kan testes med å sette inn et SIM-kort som også har mobildata-støtte, noe de aller fleste har.

Happybytes f.eks tillater ikke at man benytter noe annet enn telefoner, mens Talkmore ikke reagerte på at jeg brukte en router.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...