Gå til innhold

Salg av Ryzen 7 førstegenerasjon


Anbefalte innlegg

Vurderer å kvitte meg med en maskin her, grunnet kjøp av ny hardware.     Men har falt av lasset de siste åra med tanke på pris på "gamle" komponenter.   Men her er specs i alle fall.  

Gigabyte AX370-Gaming 5 hovedkort.  (støtter opp til Zen 3)

Ryzen 7 1700X.  (følger en Noctua NH-U12S SE kjøler med på kjøpet) Det meste jeg har hatt CPUen oppe i er 3.9 GHz. Alt over det uansett hva jeg gjør så får jeg bare svart skjerm.  Så spesielt overklokkingsvennlig for min del har den egentlig ikke vært. 

16GB DDR4 2666 minne. (2x8GB)  (Corsair Vengeance LPX)

2x250GB SSD-disker.  (En Samsung EVO 250 og en Crucial)

Gigabyte GTX 1070 Windforce OC. 

Corsair RM650i PSU.   (fortsatt garanti igjen på den, ca 4+ år). 

Fractal Design Define R5 sort kabinett. 

Spesifikasjonene er det som står over.   Tastatur, mus og skjerm følger ikke med. Windows-lisens om behøves er heller ikke inkludert.

 

 

Endret av Smirnoff
Oppdatering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Om du får igjen noe særlig for den PC`en, er jo ikke godt og si, men den er jo ganske gammel og den er jo heller ikke særlig bra.

Forøvrig. Hvis det er Windows 10 eller 11 installert på PC`en, så trenger ikke kjøper noen lisens. Da ligger den på PC`en allerede og den kan reinstalleres så mange ganger man vil og fremdeles få den aktivert når man kobler på nett.

Hvis det er Windows 7 på den, så tror jeg fremdeles at den kan oppgraderes gratis til Windows 10.

Hvis det IKKE er Windows på den, så må man kjøpe lisens.

Hvis du har mulighet til det, så beholder du den selv og bruker den til et eller annet. Server eller MediaPC f. eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...