Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsvunnet i bilen


Angus

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt maks uflaks og mistet et verdifullt anheng til et halskjede ned i åpningen rundt håndbrekket, i min Rav4.
Har løsnet paneler rundt girstang og brekk for å få sett skikkelig nedi hulrommet, uten se smykket. I følge mitt faste verksted kan det ikke ramle ut av bilen, men har nok havnet lengre ned og ut av syne.
Planen er å prøve et inspeksjonskamera tilsvarende det tollerne bruker. 
Noen her som kan tenke seg hvor anhenget kan ha havnet? Og hvordan man evt kan få det ut? Har allerede gått over hele interiøret med en kraftig støvsuger. Anhenget er av størrelse og fasong som en tikroning, og  har stor affeksjonsverdi. 
Alle forslag mottas med stor takknemlighet. ~A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Milhouse85 skrev (1 time siden):

Et slikt USB kamera kjøpte jeg fra ALiExpress (120 kr). Det har et fokusområde på et par mm. Dvs man ser stort sett ingenting.
'Vacuum Pen' = tinnsuger. Overhodet ingen sjangs for at det vil fungere her.

Lenke til kommentar
Krozmar skrev (På 18.10.2022 den 23.06):

Hvilken årsmodell av RAV4 er dette? Det kan være litt viktig å vite før man kan gi konkrete råd.

Kan eksempelvis se på denne vidoen for hvordan man får tilgangen inn til rommet hvor håndbrekket er for årsmodell mellom 2000 til 2010
https://youtu.be/kPzp16UXcsw

Det er årsmodell 2006, så videoen er innafor. Skal gå løs på det i dag, og forhåpentligvis finne det jeg ser etter.
Takk for tipset! 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 10/20/2022 at 12:06 PM, Angus said:

Det er årsmodell 2006, så videoen er innafor. Skal gå løs på det i dag, og forhåpentligvis finne det jeg ser etter.
Takk for tipset! 😄

Hvordan gikk det?

Et tips kan være å skru fra hverandre hele bilen og så sette den sammen igjen. Da ligger gjerne det man leter etter, på kjøkkenbenken når man kommer inn igjen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...