Gå til innhold

Kommentarer: Computception


Anbefalte innlegg

Er ikke dette unødvendig komplisert. Du kan vel gjøre dette med NDI og en programvarebasert multiplekser som støtter nettverk.

 

Quote

Octopus is a GUI based KM + key/click/cursor multi window caster basically. It is a server/client in one EXE for maximum response on the server, whilst extending the same functionality to additional clients. The design is such that as much configuration as possible is done on the server. No coding/scripting is required (not using that as a sell point, rather, it is the way it is).

http://www.mediafire.com/file/c95ikt99up554x8/Octopus_1.3.8a.zip

Detter er ganske gammel programvare og discontinued, så det finnes nok nyere løsninger.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (7 timer siden):

Er ikke dette unødvendig komplisert. Du kan vel gjøre dette med NDI og en programvarebasert multiplekser som støtter nettverk.

 

http://www.mediafire.com/file/c95ikt99up554x8/Octopus_1.3.8a.zip

Detter er ganske gammel programvare og discontinued, så det finnes nok nyere løsninger.

På sikt så vil jeg primært kjøre en server OS som Ubuntu Server eller Truenas så da vil KM også være overflødig. Men jeg ønsker muligheten til å dual boote samt installere forskjellige OS uten å måtte koble til skjerm, så er derfor jeg ønsker KMV. En annen fordel er at jeg med ujevne mellomrom får PCer som jeg fikser for bekjente eller en PC som jeg selv vil leke med. Da kan jeg enkelt koble denne til KMVen og fjernstyre den uten at jeg tar plass fra arbeidsrommet mitt.

Tenkte også kjøre en Orange Pi som USB server for å lett kunne koble USBer trådløst til serveren, har hatt et par ganger der jeg ser fordelen av Windows. F.eks når jeg jailbraket PS Vita. Så skulle jeg havne i en liknende situasjon ønsker jeg å boote til Windows, plugge i USBen og fremdeles sitte i andre siden av huset. Kunne også kjørt Windows på en VM, men rippet noen gamle DVDer og jeg hadde alt jeg trengte for å gjøre dette i Windows og ville ha maks kraft da det krever litt.

Takk for tips :)

Endret av Erlend0_o
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...