Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger info hvor en psykolog kan henvise


xrays

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt vanskelig, arrogant, mobbende, kynisk lege som jeg ikke stoler på . Det vil si han kan absolutt være snill og grei og hjelpsom, men han har en annen mørk side som beskjevet som jeg har fått som stikk flere ganger.

Saken er at jeg spekulerer på om det er mulig å få henvisning til et sykehus for å få utbedret feil en plastikk kirurg har gjort tidligere på meg ja jeg vet lege kan henvise, men kan en psykolg gjøre det også dersom jeg viser til at det plager meg ganske mye? jeg har som jeg antok allerede fått avslag av fastlegen til å henvise.

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xrays skrev (11 minutter siden):

kan en psykolg gjøre det

Svar: Nei.

Langt svar: Nei. Utbedring av mislykket plastikkirurgi er subjektivt. Derfor må det mer til enn en psykologs uttalelse om subjektive plager. Siden utbedring av tidligere kirurgi, krever ny kirurgi, stilles det krav om at den som henviser, er lege.

Skift fastlege.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...