Gå til innhold

Kjøp av ps5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sir-alex skrev (På 8.10.2022 den 10.22):

Finn.no er vel en fin markedsplass å finne Playstation 5. Per nå ligger det 306 stk. Playstation 5 til salgs på finn.no. 

Regner med mange av de også selges med kvittering. 

 

 

Ligger ikke 306 stk ute nå, de fleste av annonsene med PS5 som overskrift er som oftest at di ønsker å kjøpe. Dessverre veldig få ute på Finn.no. Men er nokk beste plassen å få tak i en, må selvfølgelig betale mer for en brukt på Finn enn ny i butikk da:/

Lenke til kommentar

Hvis mulig ville jeg ventet til 1200 versjonen var i butikken. Den er allerede til salg men det er fortsatt mye 1100 versjoner i lagrene ut i fra hva andre som nylig har kjøpt rapporterer.

Ellers ryktes det om at vi er kun få måneder unna PS5 Slim (ryktet lansering i 2023). Og som vi vet fra PS4 så er vi ikke langt unna PS5 Pro men PS5 Slim er nok mer realistisk om man vil vente.

Om ikke ville jeg i det minste ventet på at 1200 versjonen begynte å dukke opp i Norske butikker, hvor den viktigste endringen er vesentlig bedre kjøledesign som gir en  mye bedre varmefordeling (målt hotspots på baksiden av konsollen). Samt opptil 50W lavere strømbruk i krevende titler.

Årsak til lavere strømforbruk er etterlengtet krymping av chippen fra 7nm til 6nm.
image.thumb.png.81c18896cd21cfb47aa9a98443e50c7d.png
 

1200 versjonen av PS5 er rett og slett en meget god konsoll. PS5 Slim kan ha nye barnesykdommer igjen.

Endret av Theo343 (takk for meg)
Lenke til kommentar
Rame23 skrev (2 timer siden):

Ligger ikke 306 stk ute nå, de fleste av annonsene med PS5 som overskrift er som oftest at di ønsker å kjøpe. Dessverre veldig få ute på Finn.no. Men er nokk beste plassen å få tak i en, må selvfølgelig betale mer for en brukt på Finn enn ny i butikk da:/

Helt feil. Det ligger mange ute der. Nå ligger der 361 som er til salgs. Bare å filtrere selv å se dette :)

 

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?product_category=2.93.3905.63&q=playstation+5&sort=RELEVANCE&trade_type=1

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Theo343 (takk for meg) said:

Hvis mulig ville jeg ventet til 1200 versjonen var i butikken. Den er allerede til salg men det er fortsatt mye 1100 versjoner i lagrene ut i fra hva andre som nylig har kjøpt rapporterer.

Ellers ryktes det om at vi er kun få måneder unna PS5 Slim (ryktet lansering i 2023). Og som vi vet fra PS4 så er vi ikke langt unna PS5 Pro men PS5 Slim er nok mer realistisk om man vil vente.

Om ikke ville jeg i det minste ventet på at 1200 versjonen begynte å dukke opp i Norske butikker, hvor den viktigste endringen er vesentlig bedre kjøledesign som gir en  mye bedre varmefordeling (målt hotspots på baksiden av konsollen). Samt opptil 50W lavere strømbruk i krevende titler.

Årsak til lavere strømforbruk er etterlengtet krymping av chippen fra 7nm til 6nm.
image.thumb.png.81c18896cd21cfb47aa9a98443e50c7d.png
 

1200 versjonen av PS5 er rett og slett en meget god konsoll. PS5 Slim kan ha nye barnesykdommer igjen.

Personlig tviler jeg på at vi kommer til å se en PS5 Pro. Hovedgrunnen til at PS4 Pro kom til markedet var fordi PS4 allerede "utdatert" da den kom. Blant annet kom 4K-TVer på markedet fortere enn forventet.

Har det vært noe tegn til 1200 versjon i Europa enda? Har ikke sett noen her til lands enda.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Kjøp og salg tillate ikke på forumet per i dag. Tråden blir derfor stengt.

Anbefaler å følge med her, her postes det tips på hvor konsollen er på lager.
Ikke skriv innlegg der med mindre det er konkrete tips og bare det.
Generell diskusjon kan tas i den egne tråden som det også lenkes til under.
 

 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...