Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
walter h white skrev:

EA og Fifa er en disgusting grådig pengemaskin, man skulle tro de brydde seg litt mer når de ser hvor forbanna folk blir av grådigheten, men gang på gang på gang viser de at de driter fullstendig i folket. Så lenge saueflokken betaler for pakker i hytt og pine så er de fornøyde. Kjenner jeg blir kvalm.

Helt enig, av en eller annen grunn blir jeg smått forbanna når jeg leser om EA og grådigheten deres.. sluttet med FIFA for lenge siden og håper det blir en felles ban på gambling i spill..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart. Mener at FIFA aldri har vært noe særlig bra på banen ( lokal multiplayer er unntaket, som er gøy uansett hva (fotball)spill man spiller. Der har PES/Winning Eleven alltid vært mye bedre for min del, selv om fjorårets mageplask E-Football var helt forferdelig.

Å spille offline karriere/liga modus på FIFA er også dritkjedelig, spesielt om man tar over et lag utenfor PL. Det er en hån mot Eliteserien og andre mindre ligaer hvor lite FIFA gjør ut av rettighetene til de ligaene.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg ikke er blitt bitt av FUT-basillen. Jeg storkoser meg med offline FIFA. Han som har moddet FIFA 22 har med hjelp av andre funnet ut at man kan modde FIFA 23 også, selv med EAAC.

Eneste grunnen for hvorfor jeg gikk for FIFA 23 (og dette kan høres litt teit ut), er pga den nye spillmotoren, Hypermotion2 (NextGen motor). PC fikk ikke den i fjor, noe jeg syntes var ekstremt kjipt og jeg hadde ikke kjøpt nye FIFA i år hvis det ikke var for den.

Jeg har blitt forøvrig alt for glad i å prøve meg på Power Shots..

Lenke til kommentar

Det er trist når de som spiller mest nå, barn og tenåringer, ikke engang har opplevd en tid hvor gaming ikke var kosmetikk-drit og ekstrapakker som du bare kan kjøpe og "spare" deg for spilletid. Jeg vet at jeg høres ut som en grinete jævel, men jeg skulle virkelig ønske at markedet kunne gå tilbake til tidlig 2000-talls modell. Lag et godt spill, om det er stor suksess, kanskje lag en ekspansjonspakke eller to og gå videre til neste spill. 

Det er synd at det lønner seg å bare ctrl+v forrige spill og legge på en ny tittel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet har blitt ødelagt av FUT, og om ikke FUT opplegget er grådig nok har også prisen blitt justert opp til hinsidige 699 for en oppgradering av fjorårets utgave.

Det sagt har PC versjonen fått en solid oppgradering i år med Hypermotion 2 og jeg synes det er morro å spille offline/karriere. Men med dette forferdelig FUT opplegget som har blitt hovedfokuset tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe nye utgaver fremover.

Synd det finnes så mange mennesker som kjøper ting ingame og putter vann på frøet til denne ondskapen.

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bør ikke alle spill som retter gambling mot mindreårige får automatisk 0 av 10.

 

Blir litt som å anmelde sigaretter. 

Ja du får lunge, hals, bukspyttkjertel, bryst, hud og mage kreft, samt kols, hjerte og karr sykdommer,  dårligere kondis og stygge tenner,  men du ser skikkelig kul ut når du røyker så 6/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...