Gå til innhold

Se den første traileren til Mario-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Red Frostraven skrev (57 minutter siden):

Inni hodet midt så har jeg hele veien tenkt på den som live-action, og...
 



Jeg er bare SÅ LETTET over å ha tatt feil.

Verden trenger absolutt ingen flere live action takes på denne franchisen, tør faktisk å påstå at jeg har 100% støtte i ryggen her 😛 Det sagt, dette såg da ikke så verst ut? Trenger jo ingen Mario Bros film i livet mitt egentlig, men om denne her er bra underholdning så tar jeg det altså! 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mala skrev (25 minutter siden):

Verden trenger absolutt ingen flere live action takes på denne franchisen, tør faktisk å påstå at jeg har 100% støtte i ryggen her 😛 Det sagt, dette såg da ikke så verst ut? Trenger jo ingen Mario Bros film i livet mitt egentlig, men om denne her er bra underholdning så tar jeg det altså! 


Nintendo's Super Mario Bros. and the failed movie adaptation

Kjenner faktisk traumene fra barndommen presse seg på her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette tror jeg blir en av familieturene på kino hvor (i alle fall en av) de voksne kan komme til å kose seg nesten like mye som barna. Dette så utrolig behagelig ut og fikk umiddelbart masser av nostalgi. Kanskje jeg må fyre opp Super Mario World eller Super Mario Bros 3 igjen.

Endret av Revie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det virker, overfladisk, som at de har en Mario som begynner som en nybegynner i platform-spill.

Se hvordan han bruker hendene for å støtte seg fordi han mangler balanse på soppene.

Det kan bli litt meta og over the top, om de overdriver -- men om det gjøres riktig...
Feilberegning av hopp...
Kaizo-blokker.
Perfeksjon.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (15 timer siden):

Verden trenger absolutt ingen flere live action takes på denne franchisen, tør faktisk å påstå at jeg har 100% støtte i ryggen her 😛 Det sagt, dette såg da ikke så verst ut? Trenger jo ingen Mario Bros film i livet mitt egentlig, men om denne her er bra underholdning så tar jeg det altså! 

~Dette er lyden av meg som tviholder på minner fra The Super Mario Bros Super Show~

dancing-mario.gif

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts skrev:
Mala skrev (25 minutter siden):

Verden trenger absolutt ingen flere live action takes på denne franchisen, tør faktisk å påstå at jeg har 100% støtte i ryggen her 😛 Det sagt, dette såg da ikke så verst ut? Trenger jo ingen Mario Bros film i livet mitt egentlig, men om denne her er bra underholdning så tar jeg det altså! 


Nintendo's Super Mario Bros. and the failed movie adaptation

Kjenner faktisk traumene fra barndommen presse seg på her.

Foxkids live action av Mario var bra, men ja de hadde nok ikke klart å få det til skikkelig idag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...