Danielzu 15165 Report post Posted October 1, 2022 Big matches gallore! 1 Quote Share this post Link to post
Liquidkey 1579 Report post Posted October 1, 2022 PARTEEEEEEEY! Der satt den endelig! Quote Share this post Link to post
MartinF 6306 Report post Posted October 1, 2022 It's a Thomas Parteyyy! Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 Klasse av Partey! skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? 1 Quote Share this post Link to post
barezell 2366 Report post Posted October 1, 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): Klasse av Partey! skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? Leder! Quote Share this post Link to post
skaftetryne32 2615 Report post Posted October 1, 2022 Dagner skrev (Akkurat nå): skjer med pep-talken til Xhaka midt i feiringen? Kaptein. Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Leder! For all del, fint å se! Quote Share this post Link to post
ChopperRead 1536 Report post Posted October 1, 2022 Total dominans, akkurat som mot United. Og spurs kan også bare kontre, må være mer forsiktig i dag enn mot United. Quote Share this post Link to post
ChopperRead 1536 Report post Posted October 1, 2022 MEN FOR HELVETE DA GABRIEL Quote Share this post Link to post
ChopperRead 1536 Report post Posted October 1, 2022 Sykt ufortjent. Quote Share this post Link to post
Liquidkey 1579 Report post Posted October 1, 2022 Vi er fortsatt Arsenal fra to sesonger siden av og til. Burde vært en enkel klarering. Quote Share this post Link to post
barezell 2366 Report post Posted October 1, 2022 Heh, akkurat det der pep talken skulle forhindre 😂 full panikk i forsvaret der. Unødvendig takling. Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 Kjip den, men det er lenge igjen i en kamp hvor vi har hatt god kontroll så langt Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43630 Report post Posted October 1, 2022 (edited) Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press. Edited October 1, 2022 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
MartinF 6306 Report post Posted October 1, 2022 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Forundrer meg over hvor stor risiko Arsenal tar når de leder 1-0. Kaster backer og det som er i angrep. Er jo idioti mot Spurs, som er gode til å spille av høyt press. Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt. 2 Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43630 Report post Posted October 1, 2022 (edited) MartinF skrev (3 minutter siden): Å ligge dybt mot Spurs er som å ta selvmord. Selvfølgelig skal Arsenal jakte 2-0 og bruke backene som normalt. Å ligge dypt har jeg da på ingen måte foreslått. Jeg bare forundrer meg over at de fortsetter å tømme seg på den måten, og ikke ligger bittelitt mer i balanse med ledelse. Ekstremt sårbart for kontringer og balltap i høyt i banen. Arsenal har sluppet inn mange mål på den måten denne sesongen. 2-3 av målene til United kom på den måten mot Arsenal. Edited October 1, 2022 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
Dagner 999 Report post Posted October 1, 2022 (edited) Har dommer glemt både fløyte og kort hjemme i dag? Både Arsenal og Spurs kan vel føle seg en smule snytt for litt av hvert her Edited October 1, 2022 by Dagner Quote Share this post Link to post
Sexylubb1 9653 Report post Posted October 1, 2022 Han har jo lagt lista høyt, men hvorfor ble det ikke gult til han som holdt Son rimelig åpenbart i trøya? Quote Share this post Link to post