Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge ønsker kvinner å kunne holde på?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer; om du som kvinne ønsker at akten skal vare lenge; HVOR LENGE kunne du da ønske at mannen kan holde på før han kommer?

Jeg har nemlig forstått nå først i godt voksen alder at jeg har et seksuelt handicap; det tar lang tid for meg å komme når jeg har sex - eller når jeg onanerer.

Jeg er skikkelig skuffet over å ha vokst opp med veldig dårlig seksualundervisning og -informasjon. Det kunne forhindret mange kjedelige situasjoner om jeg visste dette før! Men nå prøver jeg å få svar på min nysgjerrighet..

Endret av Voksen Kjell
Feil tittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 313f4...63a

Syns det er fint når mannen holder lenge. Men når det bikker et par timer hver eneste gang kan det bli travelt i lengden. Noen ganger er man i humør til en kjapp en, andre ganger langvarig kos. 

Anonymous poster hash: 313f4...63a

Lenke til kommentar

Jeg synes det er fint at kvinnen kommer fort men har forstått at dette har biologiske og mentale knytninger man ikke alltid kan kontrollere. Noen kvinner kommer raskt og andre bruker lang tid, andre kommer ikke.
Merkelig fokus.

I sex er man ikke en leverandør som skal levere ett ønsket produkt med mindre det handle rom forplantning, da er man farlig nær prostitusjon.

Men for de "voksne" som  ikke har opplevd dette selv og må ty til en spørreundersøkelse. Noen kvinner synes 20 minutter er for lenge, andre synes det er helt topp.

Endret av Theo343 (takk for meg)
Lenke til kommentar
Theo343 (takk for meg) skrev (12 minutter siden):

Men for de "voksne" som  ikke har opplevd dette selv og må ty til en spørreundersøkelse. Noen kvinner synes 20 minutter er for lenge, andre synes det er helt topp.

Usikker på hva du mener med «for de ‘’voksne’’ som ikke har opplevd dette selv og må ty til spørreundersøkelse» - hva tenkte du?

Og jeg lurte ikke på hva noen mener at noen ønsker. Jeg lurer på hva ulike kvinner anser for å være bra de gangene de ønsker å holde på lenge..

Er fullt klar over at det vil avhenge av person og situasjon..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...