Gå til innhold

World of Warcraft: Dragonflight har fått slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har likt hver expansion siden jeg startet i sent wotlk ^^

CE hver aktive sesong jeg har spilt. Og nylig fått glad tittel etter jeg ville prøve det en sesong også.

 

Men men, mennesker er her for å sutre.

 

DF ser som alt annet nytt gjør ..Veldig bra 🤭

Finn en internett kompis som ikke er negativ og du skal se at gaming opplevelsen blir løftet til nye høyder.  

Lenke til kommentar
Fantomtegningen skrev:

Det gledes!

Mange forbedringer i systemene deres og ikke minst Talent Treet. :)

Spesielt godt er at suppa som Alex Afrasabi lagde i BfA er endelig tømt i vasken og laget kan starte på nytt.

Det er ikke Afrasabi som står bak feilene for hva Blizzard gjøre til dags, det er investorer bak spillet. Den investeringen kom ikke til noe bunn og hadde mange overdrevende akkusjoiner uten bevis.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (På 2.10.2022 den 9.41):

Hvordan fungerer pvp nå? Jeg skulle ta det opp igjen for noen år siden, men syntes pvp var blitt helt ødelagt. 

Nivået på spillere er mye høyere, uten tvil. Folk er mer konkurransedyktige og pvp kunnskapen er bred. En gladiator ranket spiller fra wotlk dager kan ha problemer med å gå over 1800 grensa nå. Pvp har blitt mye mer bursty. Kan sammenlignes med wotlk og mop meta bare med litt ekstra trøkk. Selv foretrekker jeg bursty over damping. Det som er verst er at det har blitt utilgivelig for nye spillere. Crossfaction har vært det beste med hele SL.       

Endret av Squares
Lenke til kommentar
On 10/2/2022 at 9:41 AM, Sjørøver said:

Hvordan fungerer pvp nå? Jeg skulle ta det opp igjen for noen år siden, men syntes pvp var blitt helt ødelagt. 

Det er masse klager på boosting. Nå som nivået er så høgt, og de som booster er veldig gode i tillegg til gear, så er det frustrerende å møte boostere i 1400-1800 brackets når du prøver både å geare opp og lære spillet. 
Helt tragisk at det får fortsette. Det har alltid vært boosting, men nå er det helt ekstremt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, Fleskelars said:

Herregiid jeg var allerede gammel da jeg spilte WoW i 2003 , holder det koken enda :) .

Faktisk vil eg si at vi som spilte i 2003, så synes seg wow har utviklet seg til fordel for oss. Vi er blitt eldre, raiding er ikke så attraktivt for meg lenger pga. eg orker ikke sitte 3timer til 23 om kveldene lenger. 
Eg har noen venner eg spiller med, og da er mythic plus helt vanvittig artig, og mye mer sosialt enn å høre på gnåle til raid leder og hans innerste sirkel. Det er veldig begrenset hvor mange kan være sosial på 20-30manns raid

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...