Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Modern Warfare II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

I stedet for at du velger ut et utvalg fordeler til våpenklassen kommer fordelene nå i pakker på fire.

Man kan lage egne pakker å endre navn på de også om man vil. Trykk på Create package (en svær grønn + knapp til venstre for de ferdiglagde) og legg til de perksa man ønsker fra listen, så fremt de er låst opp. Pakkene man lager kan så legges til i de klassene man vil.

Endret av Knugo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Knugo skrev:
Sitat

I stedet for at du velger ut et utvalg fordeler til våpenklassen kommer fordelene nå i pakker på fire.

Man kan lage egne pakker å endre navn på de også om man vil. Trykk på Create package (en svær grønn + knapp til venstre for de ferdiglagde) og legg til de perksa man ønsker fra listen, så fremt de er låst opp. Pakkene man lager kan så legges til i de klassene man vil.

Konge, takk for tipset!
Lenke til kommentar
Knugo skrev (25 minutter siden):

Man kan lage egne pakker å endre navn på de også om man vil. Trykk på Create package (en svær grønn + knapp til venstre for de ferdiglagde) og legg til de perksa man ønsker fra listen, så fremt de er låst opp. Pakkene man lager kan så legges til i de klassene man vil.

Jepp. Håper de oppdaterer artikkelen til å ta det med. Ganske viktig detalj.


Liker MW2 betaen så langt, men skal sies at jeg synes lyden når man går er alt for høy. Det er nesten umulig å snike seg inn på noen med det tempoet som er da det høres ut som man springer med metallsko. 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 time siden):

Jepp. Håper de oppdaterer artikkelen til å ta det med. Ganske viktig detalj.


Liker MW2 betaen så langt, men skal sies at jeg synes lyden når man går er alt for høy. Det er nesten umulig å snike seg inn på noen med det tempoet som er da det høres ut som man springer med metallsko. 

Det kommer de nok til å endre på, det har de gjort før

Lenke til kommentar
Sitat

I stedet for at du velger ut et utvalg fordeler til våpenklassen som er aktive hele tiden kommer fordelene nå i pakker på fire.

Artikkelen er endret, men fortsatt ikke riktig...

Lag deg en ny pakke med de perkene du vil, lagre den, legg til den nye pakken i den våpenklassen du ønsker og den er aktiv på den klassen til du evt. endrer/bytter den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Comma Chameleon skrev (5 minutter siden):

Litt vanskelig å rettferdiggjøre 800 for dette når warzone også kommer og blir gratis. Jeg kan kose meg nesten like mye med warzone.

Men tipper jeg kan skvise inn 100 timer i det. Da er ikke 800 kr så ille 

Synes 800 kr er jævelig mye.. 

Men nå klager jeg etter å ha brukt nærmere 1500 kr på Tarkov.. Ehe.. Men der er det nærmest nødvendig å bruke så mye penger på det, det er satt opp slik at du taper på å ikke kjøpe den dyreste utgaven. Du taper latterlig med tid. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev:
Comma Chameleon skrev (5 minutter siden):

Litt vanskelig å rettferdiggjøre 800 for dette når warzone også kommer og blir gratis. Jeg kan kose meg nesten like mye med warzone.

Men tipper jeg kan skvise inn 100 timer i det. Da er ikke 800 kr så ille 

Synes 800 kr er jævelig mye.. 

Men nå klager jeg etter å ha brukt nærmere 1500 kr på Tarkov.. Ehe.. Men der er det nærmest nødvendig å bruke så mye penger på det, det er satt opp slik at du taper på å ikke kjøpe den dyreste utgaven. Du taper latterlig med tid. 

Samme her, men nå har jeg snart 2000 timer i Tarkov, så jeg har fått mye for pengene😊
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Squares skrev (6 timer siden):

CoD betaen var gøy.  Er dette en remake, remaster eller reimagined av det første MW2? Tror det blir kjøp her.  

Det er en oppfølger til Modern Warfare fra 2019 som igjen var en reboot av Modern Warfare serien. Så en spirituell oppfølger (Men samtidig en restart) av de tidligere Modern Warfare-spillene.

Har foreløpig pre-orderen inne. Synes egentlig prisen er litt for stiv ut av prinsipp, men samtidig så kjøper jeg ikke så veldig mange spill så det går kanskje greit.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (6 timer siden):

Har foreløpig pre-orderen inne. Synes egentlig prisen er litt for stiv ut av prinsipp, men samtidig så kjøper jeg ikke så veldig mange spill så det går kanskje greit.

Er litt av samme greia her. Det har blitt lite spill de siste årene, så jeg kan nok unne meg en blodpris denne gang. Har enda til gode å kjøpe et spill til over 600 kr. Betaen traff meget godt, og har egentlig savnet et enkelt online skytespill som kan stjele et par timer i uken. Håper det leverer. 

Endret av Squares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...