Gå til innhold

Vestlige land er begynt å drepe sivile Russere - Sykt!


Anbefalte innlegg

Vestlige land er nå begynt å drepe sivile Russere!

https://www.nrk.no/urix/tidlegare-sjef-for-det-russisk-luftfartsinstituttet-er-dod-etter-a-ha-falt-ned-ei-trapp-1.16114235

Dette er heller ikke første gang. For ikke lenge siden ble datteren til en offentlig tenestemann drept av Ukraina og vestlige land.

Virkelig skummelt hvor psykopatiske vestlige ledere er. Helt sykt.

Først ønskte de å omringe Russland med millitærbaser og NATO allierte. Som de igjen kunne bruke når de skulle utføre sine onde planer. Drap, biologisk krigføring, statskupp osv. Så reagerte Russland defansivt. De skulle beskytte sivilbefolkningen i den russisk talende delen av Ukraina mot diskriminering og hindre en form for folkemord. Samt hindre NATO medlemskap for Ukraina. Ukraina var klare til å forhandle i April, men Joe Biden og andre vestlige lederee hadde ikke skapt nok lidelse enda, de saboterte hele fredsavtalen Ukraina ville signere. Ikke nok folk var døde.

Nå blir det ressesjon og fattigdom i de fleste vestlige land, på grunn av ondskapen til lederne våre. Det er også sykt.

Endret av jacobandersen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-7QKwQIfm
jacobandersen skrev (1 time siden):

Vestlige land er nå begynt å drepe sivile Russere!

https://www.nrk.no/urix/tidlegare-sjef-for-det-russisk-luftfartsinstituttet-er-dod-etter-a-ha-falt-ned-ei-trapp-1.16114235

Dette er heller ikke første gang. For ikke lenge siden ble datteren til en offentlig tenestemann drept av Ukraina og vestlige land.

Virkelig skummelt hvor psykopatiske vestlige ledere er. Helt sykt.

Først ønskte de å omringe Russland med millitærbaser og NATO allierte. Som de igjen kunne bruke når de skulle utføre sine onde planer. Drap, biologisk krigføring, statskupp osv. Så reagerte Russland defansivt. De skulle beskytte sivilbefolkningen i den russisk talende delen av Ukraina mot diskriminering og hindre en form for folkemord. Samt hindre NATO medlemskap for Ukraina. Ukraina var klare til å forhandle i April, men Joe Biden og andre vestlige lederee hadde ikke skapt nok lidelse enda, de saboterte hele fredsavtalen Ukraina ville signere. Ikke nok folk var døde.

Nå blir det ressesjon og fattigdom i de fleste vestlige land, på grunn av ondskapen til lederne våre. Det er også sykt.

Mitt forslag er ar du umiddelbart flytter til russland 👍

Om ikke, kan du dra til helvete, forræder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Eskove skrev (12 minutter siden):

Det jeg lurer på er hvordan TS klarer å ha så mange omdømmepoeng.
Er jo flere en poster TS har skrevet jo.

Har trollfabrikkene flere agenter på dette forumet mon tro? 

Han er en antiamrikaner. Sikkert ytterst høre eller venstre og stemmer enten Rødt eller demokratene.

Å som antiamrikaner blir russland hans venn. Samme hvor mye russland voldtar og torturere, så klarer han å koke det ned til at det er amrikanerens feil.

Lenke til kommentar
Bugle skrev (3 minutter siden):

Han er en antiamrikaner. Sikkert ytterst høre eller venstre og stemmer enten Rødt eller demokratene.

Å som antiamrikaner blir russland hans venn. Samme hvor mye russland voldtar og torturere, så klarer han å koke det ned til at det er amrikanerens feil.

Nå må du ikke gi alle antiamreikanere et dårlig rykte.
Kjenner noen antiamerikanere som som hater Russland og puttlere.

Er nok mer en antimarerikaner, kanskje en sak for helsevesenet?

Mulig TS stemmer NKP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Very End skrev (2 timer siden):

Ok.

Har du noen kilder som støtter opp (de mange) påstandene dine?

Datter av offentlig tjenestemann drept: https://www.aftenposten.no/verden/i/wOMkwn/datter-av-kjent-russisk-ideolog-drept-i-attentat-utenfor-moskva

Hvorfor Russland gjorde som de gjorde. Inkludert om ar russerne ville redde den russisk talende minoriteten fra kulturelt folkemord:

 Vestlige ledere saboterte en fredssamtale Ukraina og Russland var enige om: https://www.gulf-insider.com/western-allies-led-by-uks-johnson-sabotaged-tentative-ukraine-russia-peace-deal/

Når jeg skrev om målet til vestlige ledere og at de ønsker at flest mulig dør, samt fattigdom på egen befolkning, er det meninger jeg tar ut fra handlingene deres. Altså, det mest sannsynlige er at de ønsker vondt. Særlig sett i relasjon til at Russland ikke er en trussel sett opp mot India, Kina, Indonesia, Saudi Arabia osv.

Endret av jacobandersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
jacobandersen skrev (2 minutter siden):

Grunnen til at jeg har så mange omdømmepoeng i forhold til innlegg, er at folk rett og slett er enige med meg 😊

🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
jacobandersen skrev (2 timer siden):

Vestlige land er nå begynt å drepe sivile Russere!

https://www.nrk.no/urix/tidlegare-sjef-for-det-russisk-luftfartsinstituttet-er-dod-etter-a-ha-falt-ned-ei-trapp-1.16114235

Dette er heller ikke første gang. For ikke lenge siden ble datteren til en offentlig tenestemann drept av Ukraina og vestlige land.

Virkelig skummelt hvor psykopatiske vestlige ledere er. Helt sykt.

Først ønskte de å omringe Russland med millitærbaser og NATO allierte. Som de igjen kunne bruke når de skulle utføre sine onde planer. Drap, biologisk krigføring, statskupp osv. Så reagerte Russland defansivt. De skulle beskytte sivilbefolkningen i den russisk talende delen av Ukraina mot diskriminering og hindre en form for folkemord. Samt hindre NATO medlemskap for Ukraina. Ukraina var klare til å forhandle i April, men Joe Biden og andre vestlige lederee hadde ikke skapt nok lidelse enda, de saboterte hele fredsavtalen Ukraina ville signere. Ikke nok folk var døde.

Nå blir det ressesjon og fattigdom i de fleste vestlige land, på grunn av ondskapen til lederne våre. Det er også sykt.

Velkommen jakobandersen.

Det eneste lyspunktet jeg kan tilby deg er at du avhengig av alder og fysisk konstitusjon hadde hatt blitt tildelt to valg i Russland.

- hvis du er like gammel og erfaren som meg, hadde du blitt tatt inn i en politicelle og fått en omgang pryl, så hadde du blitt vurdert. Muligens som en stridende, eller muligens som bare en belastning.

- etter å ha lest innlegget ditt enda en gang har jeg nesten utelukket det andre alternativet som i korthet ville ha inneholdt en hypotese om at du var 26 år og klar til kamp i Ukraina, og du kommer neppe levende tilbake.

jakobandersen skal takke sin skaper for at han ikke er Vlod, Alex eller Diminrtjy i Russland og 32 år med en bolle i ovnen som ankommer sent i november, og det mens Vlod, Alexog Dim skal dø i Ukraina. I hvert fall en av de.

jakobandersen, stå på, og forklar meg selv slik at endog et barn kan forstå, hvorfor du tilsynelatende forsvarer "demokratiske valg" i krigssoner der folk blir tvunget til å stemme i en bestemt retning og der sjefen for valglokalet har full kontroll over hvem som stemmer hva. Og siden du allerede synes å være en Putintslask gidder jeg ikke en gang å nevne slike alminnelige saker om internasjonalt anerkjente grenser og alt det der.

Jeg er i ferd med å utvikle en hypotese der Putins tvangsvalg i Donbass vil sørge for at det vestlige raseriet mot Putins angivelige demokratiske prosess bare vil styrke den Vestlige motstanden. Putin skal faen meg ikke ha noen definisjonsmakt av hva som er et "valg." Han pisser Vesten rett i trynet, og det skal vi ikke finne oss i. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
jacobandersen skrev (15 minutter siden):

Datter av offentlig tjenestemann drept: https://www.aftenposten.no/verden/i/wOMkwn/datter-av-kjent-russisk-ideolog-drept-i-attentat-utenfor-moskva

Hvorfor Russland gjorde som de gjorde. Inkludert om ar russerne ville redde den russisk talende minoriteten fra kulturelt folkemord:

 Vestlige ledere saboterte en fredssamtale Ukraina og Russland var enige om: https://www.gulf-insider.com/western-allies-led-by-uks-johnson-sabotaged-tentative-ukraine-russia-peace-deal/

Når jeg skrev om målet til vestlige ledere og at de ønsker at flest mulig dør, samt fattigdom på egen befolkning, er det meninger jeg tar ut fra handlingene deres. Altså, det mest sannsynlige er at de ønsker vondt. Særlig sett i relasjon til at Russland ikke er en trussel sett opp mot India, Kina, Indonesia, Saudi Arabia osv.

Hør her Fjottulf, denne Mearsheimer talen er fra 2014 har blitt presentert her på strengen minst 10 ganger. Og da overdriver jeg neppe. Det er endog laget en egen "sidetråd" om John Mearsheimer og hans uendelige feighet og prinsippløshet.

Og når det gjelder drapet av datteren til fascisten Alxeandr Dugin, hun het Darja Dugina, så fikk hun i det minste en begravelse med massevis av kranser og godord fra Kreml. Hvor blir det av begravelsene til de titusenvis av russiske soldater som har ofret livet for Dugin og Putins feberfantasier om det nye Storrussland?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...