Jump to content
Nåla-i-veggen

Telia-boks vs. Samsung TV

Recommended Posts

Har nylig kjøpt en Samsung TV. Har mine TV-kanaler gjennom Telia (Telia-boks). Opplever at TV'en er hurtig mens Telia-boksen er fryktelig treig. To spørsmål:

1. Kan jeg bytte om antenneledningen fra boksen til TV'en og se mine TV-kanaler gjennom Samsung TV'en? Eller er jeg nødt til å bruke Telia-boksen for å se kanalene jeg har i kanalpakken?

2. Hvis jeg kan se kanalene på TV'en er det mulig å spole/starte fra starten av programmet slik jeg nå kan med boksen?

(Jeg er klar over at jeg må fortsatt bruke Telia-boksen for å få tilgang til TV-arkiv og apper som ikke er tilgjengelig på Samsung'en)

Nei du kan ikke koble rett inn, må bruke boksen eller en apple tv/android tv boks med telia play appen(den er ikke tilgjengelig for samsung sitt os men mange har etterspurt men ser ikke ut som telia gidder å lage en versjon)

Bytt til stream

Jeg kan ikke lege inn linken til stream her for jeg kommer inn på stream hvis jeg søker på stream da kommer jeg inn på min stream da i mobilen sorry der

Edited by MR SPEED

MR SPEED skrev (47 minutter siden):

Bytt til stream

Jeg kan ikke lege inn linken til stream her for jeg kommer inn på stream hvis jeg søker på stream da kommer jeg inn på min stream da i mobilen sorry der

Hvilken stream er det snakk om? Jeg har noen strømmetjenester men det er ikke noen av de vanlige kanalene der. 

Edited by Nåla-i-veggen

onkel_jon skrev (46 minutter siden):

Nei du kan ikke koble rett inn, må bruke boksen eller en apple tv/android tv boks med telia play appen(den er ikke tilgjengelig for samsung sitt os men mange har etterspurt men ser ikke ut som telia gidder å lage en versjon)

Det var synd. Er det noen måte Telia-boksen kan oppgraderes på? Jeg tror den har både svak prosessor og lite minne...

Mange tv kanaler 2 direkte…tv Norge….tv 3…tv2 zebra…FEM…..3+….2 livsstil…6….Max….vox…Discovery… strem tjenester Viaplay Tv2 PLAY  hbomax å ParaMount+ som blir med i SKYSHOW NÅ Du får tv fra nettverk kabel da