Gå til innhold

Ejuice og nikotin spørsmål.


MysticoN

Anbefalte innlegg

Hei. Så jeg har begynt å dampe igjen for å slutte med sigaretter. Har kjøpt noe juice men nå gjenstår det nikotin. 

Jeg har ei flaske med nikotin som har stått i et et mørkt skap i 1 år. Hvordan finner jeg ut om den kan brukes enda eller om den er gammel ?Veska er brun men lukter ingenting. 

Også hvor mye skal jeg tilsette i en 100 ml flaske? Er noen tabeller jeg har sett men er usikker på hvor man skal starte for en person som har røykt light sigaretter . 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer at nikotin er brunt ja. 

Om du bruker DL, så ville jeg prøvd 3ml nik, det tilsvarer ca 10ml MTL= med tanke på hvor sterkt det kjennes.

Legger ved en trykkbar link til hvordan du skal blande nik-styrken din. Trykk her

Siden du har 100ml flaske, så er det veldig lett å regne. Vil du ha 3ml nik-styrke, så tar du å fyller 3ml rent nikotin på flasken og rister godt. Vil du ha den opp til 5ml, så legger du til 2ml nikotin til. = 5ml totalt.

Shortfill betyr at du tilsetter din egen nik(Så mye du vil ha, og etterfyller med PG/VG om du vil.

Om du hadde fullt på 20ml nikotin på en 100ml flaske, så hadde nivået blitt 20ml nik per ml. Da hadde du fått deg en helvetes opplevelse om du hadde vapet denne i DL, MTL kan fint dampe 20ml nik da. Ligger på 15ml selv. 5ml nik på DL.

Endret av TwoFace
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...