Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

YouTube nede-hackerangrep?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr at Malwarebytes trolig feilaktig hevder at noe er skadelig når det ikke er tilfelle. En annen forklaring er at du kan ha malware på maskinen din som lager problemer. Det er ingenting som tyder på at det er snakk om et hackerangrep på Google per nå.

Flyttet tråden da det etter alt å dømme ikke er noe som hører hjemme under "politikk".

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (5 minutter siden):

Det betyr at Malwarebytes trolig feilaktig hevder at noe er skadelig når det ikke er tilfelle. En annen forklaring er at du kan ha malware på maskinen din som lager problemer. Det er ingenting som tyder på at det er snakk om et hackerangrep på Google per nå.

Det ser ut til at google og YT er oppe igjen nå. Men det kom massevis av meldinger, muligens 40 det siste kvarteret om at den ene og andre google-tilknyttede adressen samt YT var blokkert. Takk skal du ha uansett.

Beklager feilposting. Var i Oppslagatavelen tror jeg. Var litt stresset.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (8 minutter siden):

Dette tyder på at problemet er Malwarebytes, kanskje de er blitt hacket ;) 

Du er ikke alene om å ha problemer.

 

Jah, jeg fant ut at det er hos Malwarebytes problemet lå. Oki, det er jo kjedelig da, hvis det stemmer. 😳 Det antivirus programmet har jo blidt godt likt av veldig mange. Og jah, godt spørsmål @Morromann.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (7 minutter siden):

Oi. Bør jeg kanskje slette programvaren?

Nei, hvis den hindrer deg i å bruke PC-en på normalt vis så kan du midlertidig deaktivere den vil jeg tro.
Det er nok noe hos Malwarebytes som har gått galt når de blokkerer Google servere. De jobber nok på spreng for å fikse opp i det.
Så dette vil nok snart bli fikset.

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...