Gå til innhold

[løst] Innkommnede samtaler på Samsung Galaxy watch 4 classic


Anbefalte innlegg

Jeg har netop vært på ferie og fikk da noe dritt i ladeporten på telefonen, noe som gjorde at den gikk tom for strøm. Jeg har en Samsung Galaxy watch 4 clasic med tvilling eSIM-kort fra Telenor og naive meg antok at alle innkommende samtaler ville havne på klokken. Dette gikk ikek og jeg antar da at klokken er avhengig av Blutooth-forbindelse til telefonen for å kunne akseptere innkommende samtaler. Ringer jeg ut kan jeg velge å ringe fra klokken eller via (Blåtann-forbindelsen til) telefonen. 

er jeg naiv som forventer at innkommende samtaler skal dukke opp på telefonen, uavhenig av om telefonen er skrudd på eller i nærheten? Klokken mottar heller ikke tekstmeldinger. Ingen krise men er greit å få inn det også. 

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vegard O skrev (4 minutter siden):

Jeg har watch 4 LTE, får inn tekstmeldinger og anrop uavhengig av om mobil er med meg eller ikke. Kan også ringe fra den selv om mobil ikke er med.

Utgående samtaler er greit nok. Det kan jeg velge slik telefonen er satt opp nå. tror jeg skal høre med Telenor om tvilling-kortet i klokken. 

Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til [løst] Innkommnede samtaler på Samsung Galaxy watch 4 classic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...