Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

F!****k GLEMTE å melde meg opp til privatisteksamen..!


Anbefalte innlegg

Faen heller, jeg har nå glemt å melde meg opp til privatist eksamen.. Jeg har hatt så god tid, og alltid forskjøvet det.. Ingen andre enn meg selv å skylde på her, men sånne frister har ofte for å forsvinne inn i de dagligdagse ting.. faen. Merka det 10 minutter etter fristen, og alt raste rundt meg.. Dette var viktig.. 

har noen tips? Har allerede sendt en mail til Opptakskontoret, der jeg trygler om at de kan ta meg opp. Også skal jeg ringe i morgen så fort de åpner kontorene.. kan også ta de til våren, men er jo nå jeg har kursene.. Jaja, lærer av sånt og

noe mer..?  
 

Beklager språket, bare veldig satt ut..:()
 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, george333 said:

Faen heller, jeg har nå glemt å melde meg opp til privatist eksamen.. Jeg har hatt så god tid, og alltid forskjøvet det.. Ingen andre enn meg selv å skylde på her, men sånne frister har ofte for å forsvinne inn i de dagligdagse ting.. faen. Merka det 10 minutter etter fristen, og alt raste rundt meg.. Dette var viktig.. 

har noen tips? Har allerede sendt en mail til Opptakskontoret, der jeg trygler om at de kan ta meg opp. Også skal jeg ringe i morgen så fort de åpner kontorene.. kan også ta de til våren, men er jo nå jeg har kursene.. Jaja, lærer av sånt og

noe mer..?  
 

Beklager språket, bare veldig satt ut..:()
 

 

Neste frist er 1 Februar, rekk det. Hjelper ikke å ringe eller sende mail, kommer ingen vei med det dessverre.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye som hjelper der nei.

Husk neste frist og trøst deg med at du i alle fall ikke er den første til å glemme slikt.

Lars Saaby Christensen gjorde vel et poeng av at romanfiguren i Beatles ikke hadde betalt studentavgiften og ble kastet ut på eksamen. Skjellsettende for mange med en liten forglemmelse.

Du kan vel lese på faget frem til neste eksamen.

Lenke til kommentar
Regenburg skrev (6 timer siden):

Er vel ikke så mye som hjelper der nei.

Husk neste frist og trøst deg med at du i alle fall ikke er den første til å glemme slikt.

Lars Saaby Christensen gjorde vel et poeng av at romanfiguren i Beatles ikke hadde betalt studentavgiften og ble kastet ut på eksamen. Skjellsettende for mange med en liten forglemmelse.

Du kan vel lese på faget frem til neste eksamen.

Ja, haha! Nå har jeg god tid hvertfall.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...