Gå til innhold

De norske mediehusenes digitale vekst flater ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Dagbladet ønsker å vokse videre er det bare å tilby pluss til samme tilbudspris som nå. Jeg har sakt det før og kan gjerne gjenta det, jeg abonner gjerne på både Dagbladet og VG dersom jeg får de for ca. 1 krone pr. dag. Nå vil VG ha 2 kroner eller mer pr dag, og da har jeg droppet VG. Håper mange andre gjør det samme. Dagbladet bør ta seg bryet med å innføre kommentar felt i avisen igjen. Da vil det nok ikke være så lenge før de er større enn VG.
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke personvernet rundt at en avis eller konsern skal kunne vite hva jeg leser og er opptatt av. Har datatilsynet godkjent dette? Hadde vi hatt en uavhengig organisasjon som hadde kontroll på kontoer men hvor avisene ikke får vite detaljer om hvem som leser hva så hadde jeg kanskje vurdert abonnement.

Lenke til kommentar
c9c skrev (20 minutter siden):

Jeg liker ikke personvernet rundt at en avis eller konsern skal kunne vite hva jeg leser og er opptatt av. Har datatilsynet godkjent dette? Hadde vi hatt en uavhengig organisasjon som hadde kontroll på kontoer men hvor avisene ikke får vite detaljer om hvem som leser hva så hadde jeg kanskje vurdert abonnement.

Schibsted? Som aktivt bruker det til å undergrave deg? Du er ikke første som sier at det selskapet skulle vært tvangsnedlagt så fremt de ikke endrer praksis. Oj, gitt; gjett hvem som kjøpte Diskusjon.no.

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...