Gå til innhold

Microsoft har ingen planer om å legge til nettbasert flerspiller i GoldenEye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, virker jo logisk det. Den typiske Xbox/PC-gameren vil vel mest sannsynlig spille på en stor monitor eller TV som fint passer for fire spillere, mens Switchen regner jeg med de fleste spiller håndholdt og ikke docket. Nå er heller ikke Switch akkurat den raskeste konsollen i skuffen, så det er også mulig at den ikke takler fire spillere samtidig så veldig bra. Er vel også de færreste som har fire par med Switch-kontrollere liggende. 

 

Lenke til kommentar
µT. skrev (8 minutter siden):

Tja, virker jo logisk det. Den typiske Xbox/PC-gameren vil vel mest sannsynlig spille på en stor monitor eller TV som fint passer for fire spillere, mens Switchen regner jeg med de fleste spiller håndholdt og ikke docket. Nå er heller ikke Switch akkurat den raskeste konsollen i skuffen, så det er også mulig at den ikke takler fire spillere samtidig så veldig bra. Er vel også de færreste som har fire par med Switch-kontrollere liggende. 

 

 Om Nintendo følger samme sporene som med tidligere N64 roms på tjenesten sin, får vi servert en boost i oppløsningen, samme framerate og online biten bestående av 4 player split screen, selv om man spiller "online".  Ingen matchmaking, man må ha venner på vennelisten for å spille med da altså.

I tillegg så er må man nesten ha en N64 kontroller (type Brawler eller Nintendo sin egen) for å spille disse spillene spillene optimalt. Jeg syns det var hinsidig rass å spille med Switch pro kontrolleren imho.

Hjerne og muskelminnet greide rett og slett ikke tilpasse seg, for min del:P
 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (På 15.9.2022 den 10.23):

Ja nei det er jo litt tragisk det ja. Men man kan kanskje håpe på at Rare sin opprinnelige remaster tiltenkt xbox 360 kommer en eller annen gang med online funksjonalitet ? :p

Nei tror de føler at dette var en god permanent løsning. Meget godt tenkt der inne.
Online i en remake av Goldeneye, som ble stort pga multiplayer? TULL OG TØYS. Hva skal man med noe sånt.

Sitat

I en uttalelse til Eurogamer sa en talsperson for Microsoft at selskapet ikke har noen planer om å inkludere nettspilling for GoldenEye på Xbox.

 

Lenke til kommentar

Ett syltynt håp om at Rare sin remaster ser dagens lys er der. Men det er syltynt altså. 
 

Den GoldenEye avsløringen der var ett sjeldent sansurium av hele følelsesregisteret mitt sitt utløp på veldig kort tid. Det begynte så veldig bra, altfor bra! Det hele var for godt til å være sant, og det var det jo i bunn og grunn :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (3 minutter siden):

Hvis dere ikke greier å stappe 10 voksene menn på gutterommet for å spille Goldeneye på TVen sammen, er dere ikke verdige å spille Goldeneye. 

Ekstremt få i min dagens omgangkrets er der i dag at de har dette hellige forholdet til split-screen retrospilling desverre. Det som en gang var..

Trenger ikke din uvesentlige dom og dømmekraft for å sette meg i bås heller, god helg til deg :)

Endret av Mala
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Mala skrev (24 minutter siden):

Ekstremt få i min dagens omgangkrets er der i dag at de har dette hellige forholdet til split-screen retrospilling desverre. Det som en gang var..

Trenger ikke din uvesentlige dom og dømmekraft for å sette meg i bås heller, god helg til deg :)

Og du bet på. 1-0 @Gunfreak Jeg har hatt den lekkede versjonen på pc'n siden den dukka opp. Testa så vidt. Helt ok. Jeg må få fyra det opp på oled'n en dag.

Lenke til kommentar
µT. skrev:

Tja, virker jo logisk det. Den typiske Xbox/PC-gameren vil vel mest sannsynlig spille på en stor monitor eller TV som fint passer for fire spillere, mens Switchen regner jeg med de fleste spiller håndholdt og ikke docket. Nå er heller ikke Switch akkurat den raskeste konsollen i skuffen, så det er også mulig at den ikke takler fire spillere samtidig så veldig bra. Er vel også de færreste som har fire par med Switch-kontrollere liggende. 

 

Der tar du feil på flere steder. At Switchen kan..switches betyr ikke at de fleste spiller i håndholdt. På Destructoid(synes jeg å huske) at, eksklusivt, var det, såvidt, flest som spilte docked (ca 51% tror jeg...Må finne lenken). MEN!!! De fleste brukte begge deler, altså både docked og ikke. Switch er ikke den raskeste konsollen i skuffen, nei (morsomt sagt) men den kan lett takle 4 spiller split-screen av et N64 spill, noe jeg er sikker på blir med på NSO versjonen =)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...