Gå til innhold

Sølt kjølevæske på de fleste komponenenter


Anbefalte innlegg

Skulle demontere vannkjøling og fått fanget noe trykk mellom gpu pumpe pumpe via CPU blokk og en radiator.

Tok av slangen mellom gpu og CPU og vannet sprutet over hele pc.

Tok ut hk batteri. Tørket og blåste så godt som mulig og sprayet med elektro spray .

Demonterte hk og gruppene. Skrudde hk så mye fra hverandre som mulig tørket  blåste med hårtørrer og mer elektro spray,  samme med gpu.

Psu var det minimalt med vann i, fikk ikke skrudd den i fra hverandre , flere runder med hårtørrer og elektro spray. 

Finner ikke mer fukt nå, men ser ut som EK kjølevæske tørker tregere opp enn vann.. Redd det kan være noe kjølevæske fanget under noe

 

Tenkte jeg skulle ta en runde med hårtørrer senere i dag etter og ha sovet litt.

Bør jeg vente noen dager før jeg monterer sakene igjenn?

Er det noe annet jeg bør/må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har tenkt helt riktig med å tørke før du prøver å sette strøm på dette igjen. Viktig som du sier at det blir ordentlig tørt før du prøver på nytt.

Du kan jo prøve å sette maskinen på badet eller en annen varm plass for å få tørkeprosessen til å gå raskere. Vær i alle fall forsiktig med hårtørrer da det kan bli veldig varmt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...