Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 6


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Synes det er helt fortjent når man spiller så vidåpent bak. Inviterer til kontringer med det bakrommet og null sikring.

Virker veldig kalkulert fra EtH sin side i alle fall, 4. Kampen nå med lik tilnærming etter at det ble slakt mot Brentford. Gode på å identifisere og utnytte svakheter hos motstander samtidig som vi er veldig organiserte bak. Noe mer enn det er vanskelig å forvente på et par måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Synes det er helt fortjent når man spiller så vidåpent bak og møter United. Inviterer til kontringer med det bakrommet og null sikring.

Snakker dere plutselig som om at united har vert kjent for å være dødelige på akkurat dette de siste sesongene 😂 God helg og gratulerer med ligagull, takk for meg

Lenke til kommentar
Dagner skrev (Akkurat nå):

Snakker dere plutselig som om at united har vert kjent for å være dødelige på akkurat dette de siste sesongene 😂 God helg og gratulerer med ligagull, takk for meg

Kontringer er jo nettopp det som kjennetegnet det United-laget. Den ene tingen United har vært virkelig farlige på, og har spillere som passer godt til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dagner skrev (2 minutter siden):

Snakker dere plutselig som om at united har vert kjent for å være dødelige på akkurat dette de siste sesongene 😂 God helg og gratulerer med ligagull, takk for meg

Snakker ikke om verken det ene eller det andre. Bare en enkel observasjon fra kampen som spilles i dette øyeblikk. Se på hvor mye fart det er i angrepsrekka. Trenger ikke å tenke langt.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...